Zyan Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Allt som behövs är en ljus ton från något instrument. Något som ökar utrymmet mellan högsta och lägsta tonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 ja en del har onekligen lustiga teorier vill jag mena...själv orkar jag inte ens tänka på hur/varför jag gör vad när jag gör musik, det bara faller sig som det gör, en naturlig urvalsprocess intrimmad genom årtionden av både skolning och kritiskt lyssnande till i princip all sorts musik (utom den dåliga=hiphop och dödsmetall etc) och samtidigt ständigt sökande efter nya infasllsvinklar genom experimenterande laborationer i valvet... jag tror det blir trist när folk börjar läsa receptlitteratur etc om hur man gör en hit eller ngt liknande istället för att lita till sitt genius,om man nu har något vill säga...annars kan man ju spela tennis eller fotboll istället! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 (utom den dåliga=hiphop och dödsmetall etc) 😱 Du är lustig du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.