Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Loving You

ARTIST/GRUPP: Perrra

GENRE: Pop/Rock/Ballad?

LÅTLÄNGD: 3:54

KOMPOSITÖR: Perrra

PRODUCENT: Perrra

EV. MEDVERKANDE: Djonas

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: Mp3

STORLEK: 8.95

STATUS: Demo instrumental klar

LÅTLÄNK:

OK!

Nu släpper jag en färdig mix på min loving you (med hjälp av djonas på gitarr) så ni får tycka till lite!

Jag hittar ingen som har riktigt bra röst på denna låten än 😛 2 norska tjejer har provsjungt, 1 norsk och 1 svensk kille. men ingen av dom låter som jag vill ha den.

Så därför får ni bara den instrumentala versionen 😉 Hoppas ni tycker om den!

Djonas är king tack för hjälpen!

Mvh

/Perrra

Annons
Postat

Låter bättre än första versionen jag hörde, stråkarna betydligt bättre. Ak gitarren låter rätt hårt eq:ad och därför lite tunn. Som komposition tycker jag den är snygg, ganska vacker och ser fram mot sång. 😉

Postat

Provat att öppna hihaten på 2 och 4 istället? Känns så stelt med 1,3... eller kör med stängt hela vägen och variera med öppen någon gång ibland.

Tror hihaten är för framträdande, eftersom jag väljer att bara kommentera den...

Jo en sak till, gitarrgrejorna som kommer in i versen är riktigt snygga. Speciellt i första versen.

Du får göra en egen studiofestival där forumiterna får göra sina egna sångförslag på denna helt enkelt, om du inte hittar någon.

Postat
Provat att öppna hihaten på 2 och 4 istället? Känns så stelt med 1,3... eller kör med stängt hela vägen och variera med öppen någon gång ibland.

Tror hihaten är för framträdande, eftersom jag väljer att bara kommentera den...

Jo en sak till, gitarrgrejorna som kommer in i versen är riktigt snygga. Speciellt i första versen.

Du får göra en egen studiofestival där forumiterna får göra sina egna sångförslag på denna helt enkelt, om du inte hittar någon.

bra ide!

😉

Tack för tipsen!

Postat (redigerat)

Vill ha fram solot. Lika framträdande som "lead" gitarren på introt.

Den drunknar i mycket annat.

Edit: Annars är det en klar förbättring.

Redigerat av Zyan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.