VacUm Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 En irriterande sak är att det rullar fan bättre på linuxburken (en slö celeron @ 700mhz) än på min storedator (p4@2.8ghz HT). Märkligt. Flashplayer 8 på P4an och Flashplayer7 på linuxdatorn.
unbornichen Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 (redigerat) nu börjar du oroa oss VacUm, En sak att du går och köper en ny mus p.g.a. det här spelet, men när du börjar installera olika operativsystem för att omptimera din prestation...... Redigerat 16 november 2006 av unbornichen
VacUm Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 nu börjar du oroa oss VacUm, En sak att du går och köper en ny mus p.g.a. det här spelet, men när du börjar installera olika operativsystem för att omptimera din prestation...... haha! Nej men jag provade igår på den andra datorn.. 🙂 Och musen var jag tvungen att ordna. Dels har scrollen varit ur funktion i flera månader och sedan har den vägrat rulla åt vänster till och från ett år tillbaka. Det hela började med att jag plockade isär den för att jag trodde det hänt något, men felet var att det läckte in solljus så den där grejjen som snurrar och ska täcka för optokopplaren till och från släppte in ljus hela tiden. Krångligt att förklara men iaf när jag skruvade ihop den så blev det en fjäder över. Men jag sket i den (kändes onödig) och musen funkade ändå. I ungefär två timmar och då hade jag redan hunnit förlägga fjäderhelvetet så jag bestämde mig för att leva med felet. Sedan ballade den ur ännu mer igår och då hade jag isär igen och försökte styra upp med silvertejp och lite annat vilket slutade i att den blev i stort sett helt kaputt. Så äntligen var jag på webhallen idag och köpte en ny för 39:- Trots att jag bad om en med kula märkte jag att den var optisk när jag kom hem, men är nöjd ändå. Nu kan jag förflytta muspekaren år precis alla håll utan att behöva svära och som en liten bonus fungerar även scrollhjulet. Fattar inte hur jag kunde leva utan det ärligt talat. 😄
Krokodil Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 nu börjar du oroa oss VacUm, En sak att du går och köper en ny mus p.g.a. det här spelet, men när du börjar installera olika operativsystem för att omptimera din prestation...... haha! Nej men jag provade igår på den andra datorn.. 😛 Och musen var jag tvungen att ordna. Dels har scrollen varit ur funktion i flera månader och sedan har den vägrat rulla åt vänster till och från ett år tillbaka. Det hela började med att jag plockade isär den för att jag trodde det hänt något, men felet var att det läckte in solljus så den där grejjen som snurrar och ska täcka för optokopplaren till och från släppte in ljus hela tiden. Krångligt att förklara men iaf när jag skruvade ihop den så blev det en fjäder över. Men jag sket i den (kändes onödig) och musen funkade ändå. I ungefär två timmar och då hade jag redan hunnit förlägga fjäderhelvetet så jag bestämde mig för att leva med felet. Sedan ballade den ur ännu mer igår och då hade jag isär igen och försökte styra upp med silvertejp och lite annat vilket slutade i att den blev i stort sett helt kaputt. Så äntligen var jag på webhallen idag och köpte en ny för 39:- Trots att jag bad om en med kula märkte jag att den var optisk när jag kom hem, men är nöjd ändå. Nu kan jag förflytta muspekaren år precis alla håll utan att behöva svära och som en liten bonus fungerar även scrollhjulet. Fattar inte hur jag kunde leva utan det ärligt talat. 😛 Investering! 😆
VacUm Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 Hade en jäkla tur nu dessutom. Min kompis Martin köpte nyss ny dator och med den följde det med en mus MED kula. Så vi kom överens om att byta. Han vill ha optisk och jag vill ha kula. Så snart har jag fått tillbaka favoritmussorten, och då kommer jag klara hur många sekunder som helst 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.