Nybbe 84 Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 (redigerat) Hejsan! Tänkte tipsa er som vill lära er spela gitarr men som inte har så mycket tid över att man kan gå på någon kvällskurs. Denna kursen är helt nätbaserad och gratis dessutom. Kursen håller på i åtta veckor och man kan börja precis när man vill. De e bara att gå in på hemsidan http://www.ullberg.com/gitarrkurs/, klicka på länken Gratis gitarrkurs och sedan anmäla sig. För varje lektion får man ett mail med instruktioner och små filmklipp. Mer information finns på hemsidan. Har själv precis börjat denna kurs och hittills så tycker jag att den är riktigt bra 😄 /nybbe Redigerat 16 november 2006 av Nybbe 84 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Grattis gitarrkurs Ingår det grattning? Skämt o sido...jag efterfråga något liknande för inte så länge sen i en tråd. Ska lätt kolla upp detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Grattis gitarrkurs Ingår det grattning? Skämt o sido...jag efterfråga något liknande för inte så länge sen i en tråd. Ska lätt kolla upp detta. fan du hann före.. 😄 Grattis gitarrkurs vad fyller den?? 🙂 skämtåsido, verkar asbra för folk som vill lära sig lira.. tycker det e ett fruktanvärt bra initiativ!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 fan du hann före.. 😄 Klart man drar snabbast 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 15 november 2006 Trådstartare Dela Postat 15 november 2006 ja de blev lite fel i ämnesrubriken men så blir det ibland när en skriver fort 🙂 tycker det e ett fruktanvärt bra initiativ!! 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Symbolsim Postat 25 juni 2008 Dela Postat 25 juni 2008 (redigerat) Gitarrkurser.net är också en gratis gitarrkurs som är lite mer omfattande än Anders. Jag tyckte Anders var seg för man var tvungen att vänta på lektionerna hela tiden. Dock innehåller den visor som gitarrkurser.net inte lär ut - finns inget som säger att man inte kan gå båda=) Redigerat 25 augusti 2008 av Symbolsim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.