D Vibe Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Gjorde det här testet november 2006 och fick tydligen 80,6% .. ska göra ett nytt försök senare om jag får lite lugn och ro runt omkring mig..
hegobald Postat 2 juni 2010 Trådstartare Postat 2 juni 2010 Achh.. 4 år senare.. fortfarande 86.1 %.. >_< Fast nu jag ju i alla fall reda på vars jag gör fel. 3 fel hade jag och när jag lyssnar på facit blir det uppenbart.. Lika mycket ett tondövtest som ett koncentrationstest alltså.. 😳
Freddy Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 91.7% fick jag. Det roliga är att frågeställningen är fel i tråden/topic. Så jag antar att jag är 8.3% tondöv 😳
D Vibe Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Tror jag hörde lite spöken förövrigt, fick för mig att det var ett par av dem som hade en subtil skillnad, d.v.s. en ton som var en halv ton lägre eller högre än originalet. Verkar inte som det var så subtilt ändå...
zunbeta Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 fick 58.3% men borde fått mer tror att jag är lite trött nu men ändå bra för att vara trött 😊
Bloeas Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 80.6% Correct Godkännt =) Men jag ställer in mig i ledet, fortfarande bakis som fan! 😊
Burn Postat 6 juni 2010 Postat 6 juni 2010 88.9 Hurra! trodde att jag hade koncentrationssvårigheter.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.