hegobald Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 (redigerat) http://jakemandell.com/tonedeaf/ Kan avslöja att vid första testet på låg volym (det är sent) och en lekgalen jycke som sprang runt och distraherade mig samt gnälde så lyckades jag prestera 80.6% vilket jag blev nöjd med 😄 Redigerat 14 november 2006 av hegobald Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Men vad är det för bandbredd på den snigelsiten? Zzzzzzzzzzzzås! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 80,6% här också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 november 2006 Trådstartare Dela Postat 14 november 2006 80,6% här också. Jamen det får väl anses som bra ju.. Var ju några arbaiska skalor där också som var lite "sura" tyckte jag.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 86.1 % lyckades jag skramla ihop. Lite besviken dock då 90 % eller mer var World class å det vill man ju vara.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Harmonica mike Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Kulgrej hegobald.. Jag fixade 75% - nöjd med det.Missade nog kring stråk prylarna - där var det skumt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
funky monk Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 83.3% Fast jag råkade tycka på fel kanpp två ggr 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 november 2006 Trådstartare Dela Postat 14 november 2006 86.1 % lyckades jag skramla ihop.Lite besviken dock då 90 % eller mer var World class å det vill man ju vara.. 😄 Men du får prova i morron då du är utsövd.. Då fixar du det säkert 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 november 2006 Trådstartare Dela Postat 14 november 2006 Kulgrej hegobald..Jag fixade 75% - nöjd med det.Missade nog kring stråk prylarna - där var det skumt! Mm.. Jo stråkarna var det lite för lite "figur" runt... Det handlar ju om att minnas en "bild" av hur det lät.. Men du fixar säkert 90% i morrn du också 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Var ska man klicka? här kommer det upp några googleannonser och infotext om testet men inte mycket mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Harmonica mike Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Jaha ja,jag gjorde det en gång till - lite fusk kanske..då fick jag 91,7% Kan vi stryka mitt första? 😛 Mvh Harmonica mike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KRIS_O (oregistrerad) Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 (redigerat) 80,6% här med! måste bara försöka igen nu är tävlingsmänniskan i mig igång 😛 Redigerat 14 november 2006 av KRIS_O! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 "Service Temporarily Unavailable" 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 november 2006 Trådstartare Dela Postat 14 november 2006 Jaha ja,jag gjorde det en gång till - lite fusk kanske..då fick jag 91,7%Kan vi stryka mitt första? 😛 Mvh Harmonica mike Whoa.. VÅåÅåÅåÅågen Worldclass ju 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 (redigerat) 83.3% Men då blev jag störd - samtal - under en 4-5 frågor som jag fick sköta med ett halvt öra 😛 edit... äh fan vad man ursäktar sig. Jag är nöjd. En del var knepigt. Redigerat 14 november 2006 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Harmonica mike Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Jaha ja,jag gjorde det en gång till - lite fusk kanske..då fick jag 91,7%Kan vi stryka mitt första? 😛 Mvh Harmonica mike Whoa.. VÅåÅåÅåÅågen Worldclass ju 😄 Jag bytte till mina sennheizer lurar,i dom hör man allt..nästan i varje fall. Micael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godhead Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 inte för att skryta..... men... 91.7% 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 86.1%, några var lite kluriga där... Men det handlar ju bara om koncentration egentligen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Harmonica mike Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 inte för att skryta..... men... 91.7% 😄 Väl kommen i klubben 😛 Harmonica mike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 86.1% fick jag 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 En del udda harmonier där. Skitkul än om det var kort. Har man idetorka kan man gå in där och få en udda harmoni och nystart på att gör musik. 😲 Fick visst 86.1%. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 november 2006 Trådstartare Dela Postat 14 november 2006 Whoa.. 86,1% Musikaliska grabbar i forumet i alla fall.. Jag får känslan att det kan löna sig att INTE vara klassiskt skolad och kunna noter och sånt lyx (jag kan inte noter).. Då kan man memorera bättre hur det faktiskt låter.. 😛 Särkillt då det dessutom dyker upp Arabiska skalor.. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 88,9%, inte så illa för en obildad folkmusiker... 😲 Men det var ett riktigt roligt test. /H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 14 november 2006 Trådstartare Dela Postat 14 november 2006 88,9%, inte så illa för en obildad folkmusiker... 😛Men det var ett riktigt roligt test. /H. Grattis! Det är bra ju.. Gör om testet i morron när du sovit ut så blir det nog worldclass ska du sen 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 91,7% fick jag. Kul test! 😛 Roligt att det var så många olika ljud. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 80,6% här också. Får väl skylla på att jag lyssnade genom mina datorhögtalare... 😛😲 Kan tänka mig att det kanske blir bättre med bra lyssning (och mindre trötthet... 😆 ), eftersom vissa saker lät lite luddigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JahCrab Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 77-nånting. Skall prova imorgon igen, med hörlurar och inte ljud genom TV:n 3 meter bort 😄 Här är ett till test, skall tydligen vara enklare. http://www.delosis.com/listening/home.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 88,9 ja me.. 😄 skojjig grejj, ska kolla in hans musik imorgon!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bassebas Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Haha. 72.2 % Nu så här på morgonsidan hehe. Måste prova igen senare! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Jag joinar majoriteten verkar det som, med 86,1. Är det någon som har koll på de där programmen man kan öva upp sitt gehör med? /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.