Uozon Postat 14 november 2006 Postat 14 november 2006 Jag söker en musikvideo på Youtube Jag kan ej låtens namn eller artisterna vet bra att dom heter något X & Z Beskriver videon Det är två killar som står och mixar och DJ:ar i ett vitt rum en tjej sjunger, en man och en kvinna krams och pussas halvnakna in en stor säng och det är vitt runt om kring massa vitt kram och pussar i den där sängen Någon som vet?
Overkill Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 massa vitt kram och pussar i den där sängen Är det det vita som jag tror det är? 😄
Overkill Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Alltså jag skojjade 😏 Halvnakna brudar i en säng + vitt får mig att tänka på någonting...
Uozon Postat 15 november 2006 Trådstartare Postat 15 november 2006 Allstå det vit bakgrund en stor säng en man och en kvinna pussas och krams som man gör i sängar scenerna växlas med att man ser två DJ stå och mixa på två skivspelar och musiken pumpar hela tiden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.