trancer Postat 14 november 2006 Postat 14 november 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Sommaren är aldrig som våran JUL ARTIST/GRUPP: "Järnvingarna" ;=) GENRE: Dansbandsrockpop!!!!! LÅTLÄNGD: 2:55 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra, Slobban, Jobie, Bäsen INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.62 STATUS: Preview! LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tjenare! Jag har nu fått jobb i en studio och vart där i 1 månad.. Jag vette fan vad som hänt med mig.. blir mer o mer gjuten till akustisk musik :S OCH! Jag och 3 polare har startat ett fylle "band" som heter JÄRNVINGARNA! Vi gjorde en låt för 5 år sen som heter "Här kommer sommaren" och nu är vi tillbaka med vårat julbidrag! 😳 Ta ALLT med en nypa salt ... om vi säger att vår slogan är "Bandet utan omtagningar" så förstår ni hahaha Jag har proddat allt, och har mina proffisionella sångare vid min sida (LOL). låten kommer bli klar innan helgen.. detta är bara en liten preview! /Perrra REF: Nu är den här, som vi väntar glatt på varje år. Den läker många sår nu väntar hela julens korridor. Vita tak. Sommaren är aldrig samma sak som vår jul - Du ser den första flingan falla, uppifrån skyn Du tänker snart är det jul i byn Du väntar klappar du väntar mat, så fort du går upp. Solens strålar speglar sig så i den vita snön Du får presenter du vill va med dina nära idag. Sammanhållning känns bra idag Aaaah hit har vi kommit 😛 Redigerat 14 november 2006 av trancer
trancer Postat 15 november 2006 Trådstartare Postat 15 november 2006 Inte nån som tycker den är lika ball som jag!!!!?!?!? 😄
pirateKING Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 (redigerat) Jo tjena! Riktigt grymmt dethär, mysig ljudbild 😕 Kan faktiskt inte komma på nån konstruktiv kritik på detta. Allt låter ju bra. Gillar trummorna! Redigerat 15 november 2006 av pirateKING
trancer Postat 15 november 2006 Trådstartare Postat 15 november 2006 Jo tjena! Riktigt grymmt dethär, mysig ljudbild 🙂 Kan faktiskt inte komma på nån konstruktiv kritik på detta. Allt låter ju bra. Gillar trummorna! Tackar tackar... det är så jävla roligt att hålla på med mina gamla barndomsvänner. Sången är sådär på sina håll haha, men det är ändå skitskoj 😏 /Perrra
Jejje Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Själva musiken låter bra, men sången är lite småsur vissa toner (men jag antar att inte spelar så stor roll på denna typ av låt)
trancer Postat 15 november 2006 Trådstartare Postat 15 november 2006 Själva musiken låter bra, men sången är lite småsur vissa toner (men jag antar att inte spelar så stor roll på denna typ av låt) haha nä.. det spelar faktiskt ingen roll då vi inte försöker att bli nåt på nåt sätt , utan gör det enbart som en kul grej =) /Perrra
conanbarberaren Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Låter som ni har haft jäkligt kul iallafall när ni gjort låten. Smittar av sig också. Kul med jul!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.