Jump to content
Annons

Demo skiva?

doris (oregistrerad)

Recommended Posts

doris (oregistrerad)
Postat

😆 Jag har ett ljudkort som heter SB LIVE! WAVE-enhet...och köpt en condes mic plus mixer...kan jag få bra inspelning för demo skiva ..hade köpt ett annat external ljudkort som hette behringerFCA202adio men fungerade inte dataorn kraschade ..jag har mixcraft hemma studio Hjälp jag blir galen....

Obs kan jag lyssna från mixern på min inspelning för just nu bara min data högtalare som gör ljud ..usch… 😄

Hjälp starkars sångfågeln…

snällla hjäälp....så blit jag glad! 😄😄😛

Annons
Postat

Förstår inte varför det inte skulle funka med ditt FCA202? Beskriv vad du gör händer när datorn kraschar... Sen Vad är en condes mic??? :rolleyes: Menar du kondensatormic kanske.. Då behöver du mest troligt fantommatning (såvida det inte är batteri i micken).. Men det fixar ju din mixer.. Du får ta och tala om vad det är för mixer också.. Det var inte mycket info du gav.

Men som sagt.. Det där med FCA202 och att datorn kraschar måste vi reda ut först.. För när det funkar så kan du totalt strunta i ditt Sounblaster Live kort och datahögtalare :rolleyes:

Postat

Alltså att göra fyra stycken exakt likadana posts i fyra helt olika delar av forumet tycker jag är en dålig idé. Sen är det väldigt svårt att begripa vad ditt problem är. Jag tycker du ska skriva om, och ta dig tiden att skriva ordentligt och tydligt, så kan vi hjälpa dig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.