Jump to content
Annons

Demo skiva?

doris (oregistrerad)

Recommended Posts

doris (oregistrerad)

😆 Jag har ett ljudkort som heter SB LIVE! WAVE-enhet...och köpt en condes mic plus mixer...kan jag fĂ„ bra inspelning för demo skiva ..hade köpt ett annat external ljudkort som hette behringerFCA202adio men fungerade inte dataorn kraschade ..jag har mixcraft hemma studio HjĂ€lp jag blir galen....

Obs kan jag lyssna frĂ„n mixern pĂ„ min inspelning för just nu bara min data högtalare som gör ljud ..usch
 😄

HjÀlp starkars sÄngfÄgeln

snĂ€llla hjÀÀlp....sĂ„ blit jag glad! 😄😄😛

Dela pÄ andra sajter

Annons

FörstÄr inte varför det inte skulle funka med ditt FCA202? Beskriv vad du gör hÀnder nÀr datorn kraschar... Sen Vad Àr en condes mic??? :rolleyes: Menar du kondensatormic kanske.. DÄ behöver du mest troligt fantommatning (sÄvida det inte Àr batteri i micken).. Men det fixar ju din mixer.. Du fÄr ta och tala om vad det Àr för mixer ocksÄ.. Det var inte mycket info du gav.

Men som sagt.. Det dÀr med FCA202 och att datorn kraschar mÄste vi reda ut först.. För nÀr det funkar sÄ kan du totalt strunta i ditt Sounblaster Live kort och datahögtalare :rolleyes:

Dela pÄ andra sajter

AlltsÄ att göra fyra stycken exakt likadana posts i fyra helt olika delar av forumet tycker jag Àr en dÄlig idé. Sen Àr det vÀldigt svÄrt att begripa vad ditt problem Àr. Jag tycker du ska skriva om, och ta dig tiden att skriva ordentligt och tydligt, sÄ kan vi hjÀlpa dig.

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.