Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Utomlands har jag väl kanske ett 100 tal fans...I Sverige är det lite fattigare däremot, tror inte det är mer än en handfull men det ska det ändras på 😄

Annons
Postat
Räknas flickvännen?

Annars nej... 🥰

Meh, det är klart flickvännen räknas!

Det är ju för fan oftast tack vare dom som vi blir får kreativa! 😄

"ingen musik om du inte leker med mig först"

😉

Postat (redigerat)

jag har 2 stycken, det får duga.

Men en av mina klienter har en större fanbase där det har gått så långt att en av dom har tatuerat in hans "slogan" på magen. det är väll rätt stort.

Redigerat av Desecrated
Postat
Låt oss vända på det.

Jag är ett fan av Wire moves (rainydays på... gitarr och sång?), Flight (mornel på bas) och Brave Dialogue (Elof).

*rodnar och fnittrar som en liten skolflicka*

Postat
Låt oss vända på det.

Jag är ett fan av Wire moves (rainydays på... gitarr och sång?), Flight (mornel på bas) och Brave Dialogue (Elof).

*rodnar och fnittrar som en liten skolflicka*

😕 yeah!

Postat

Två pers som huserar på acidplanet i samma veva.

Är nog det hela. Man kan inte få allt. 😕

Postat

Nej, jag har inte ett enda fan. Det finns personer som gillar det jag gör. Men ingen som aktivt söker efter nya låtar och så. Vad jag vet i alla fall. 😎

Postat
jag är ett fan av pwayne och karl. Och claypool. och Grace.

Mitt ex är ett fan av mig. Eller ja, inte jag utan mitt alter ego Elias Fredriksson. Weird. But still a fan.

😳

😆 tnx

Postat
jag har 2 stycken, det får duga.

Men en av mina klienter har en större fanbase där det har gått så långt att en av dom har tatuerat in hans "slogan" på magen. det är väll rätt stort.

*Host host*

scum02.jpg

mandi01.jpg

Och fler blir det 😳

Postat
Jag föredrar killens rumpa, men magen var också helt okej..

/Majken

Rumpan är faktiskt av det kvinnliga könet. Har ett bröstkort också men ansåg att det kanske var lite för mycket att visa i det här forumet 😳

Postat

har ett par trogna fans som kommer på varje spelning. Oavsett om jag spelar men ett popband, frijazz, house eller indiskt.

och det är nog inte min mamma, för då hade jag väll kommit ihåg deras namn(?).

Annars brukar det ju komma fram folk (mest i hemstaden) och säga att jag har lirat grymt någon gång och att dom faktiskt var där och såg det!

Fast anntagligen, eftersom de inte kommer ihåg mitt namn o jag aldrig sett de så är nog inte de riktiga fans...

(oj, nu är det någon i trappanuppgången som börjar ropa sieg heil.. antagligen ytterligare ett av mina icke-fans)

Postat
Fans å fans, menför varje gång vi har ett gig så vill mer å mer folk ha "våran skiva" vilket inte finns. Och alla vill veta massor om oss.

Då är det nog dax 😄

Postat
Fans å fans, menför varje gång vi har ett gig så vill mer å mer folk ha "våran skiva" vilket inte finns. Och alla vill veta massor om oss.

Då är det nog dax 🤪

Jo det vet vi. Men vi har ingen sång än. och inga cash å spela in med 😄

Postat

Min flickvän, och kanske mamma. Om man med ett fan menar någon som lyssnar med ett halvt öra och med en kvävd gäspning säger "det var ju jättebra, du är så duktig".

Postat

Jag tror att vi har lite fans, alltså vi i giljoteens 😕 . Har ju till och med skrivit autografer i italien till två ....nej, tre tjejer (dagens sanning bröder och systrar). Och vi har snart ett tusental vänner på myspace men jag vet inte vad det säger...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.