Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå.

Vart sugen på att köra sx 3 i väntan på att plånboken gillar en uppradering till 4:an, så jag tryckte in boot camp i min macbook pro med XP efter, verkar funka fin,fint. Men grejen är att jag har för mig, läst att om man i uppstarten inte trycker ner "allt" så ska tiger som vanligt vara det OS som startar, men hos mig är det XP, är inte det jäkligt konstigt? Någon som vet var jag eller datorn gör fel?

Annons
Postat

"You can change the Startup Disk preferences page to choose which OS to boot by default. The default OS can also been changed from Windows Control Panel - Performance and Maintenance - Startup Disk.Change the Operating system and Restart."...

Postat
"You can change the Startup Disk preferences page to choose which OS to boot by default. The default OS can also been changed from Windows Control Panel - Performance and Maintenance - Startup Disk.Change the Operating system and Restart."...

man tackar.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.