Eternal Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Prisa (homo)herren ARTIST/GRUPP: Vresamike "Eternal" GENRE: Gospel LÅTLÄNGD: 03:21 KOMPOSITÖR: Vresamike PRODUCENT: Vresamike INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 192 STORLEK: 4.6MB STATUS: Färdigt fjanteri. LÅTLÄNK: Ja, detta kräver en förklaring. Hehe, detta är inte vad jag brukar syssla med direkt. I alla fall, jag hade lite tråkigt och ville prova att spela in kör själv. Se om det går att göra något lyssningsbart. Och jag var tvungen att ha något innehåll. Så jag körde på ett ganska barnsligt koncept. Inget man spelar för gammelmormor i alla fall. Men kanske att det roar någon. /Vresamike Redigerat 13 november 2006 av Eternal
DåligtGehör Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Det var något av det finaste och renaste jag hört på länge. Tack för detta. Det ger mig kraft att bekämpa mina homo-tendenser som att röra vid egen penis. Det finns hopp för oss alla om vi gör rätt 😆😆😆
Eternal Postat 12 november 2006 Trådstartare Postat 12 november 2006 Det var något av det finaste och renaste jag hört på länge. Tack för detta. Det ger mig kraft att bekämpa mina homo-tendenser som att röra vid egen penis. Det finns hopp för oss alla om vi gör rätt 😆😆😆 Haha, renare än så kan jag inte sjunga. 😉 Kändes mötet med lillen bra? 😆
osiris Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Ingen höjdare det här va... vet inte om det kan kallas för gospel heller...
Eternal Postat 12 november 2006 Trådstartare Postat 12 november 2006 Ingen höjdare det här va... vet inte om det kan kallas för gospel heller... Nej, en höjdare är det verkligen inte. Men lite kul borde det uppfattas. Eller det är bara jag kanske. Kom inte på något bättre än gospel. "Skit" vill man inte gärna skriva. Då är det kanske ingen som lyssnar. 😆
equality Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Skulle funka i någon satirtisk nyårsrevy i ett större sammanhang. Låter ju annars så där uppblåst pretentiöst som passar satir. Helt rätt i sin genre alltså och nu återstår "bara" att skriva revyn.
Eternal Postat 12 november 2006 Trådstartare Postat 12 november 2006 Skulle funka i någon satirtisk nyårsrevy i ett större sammanhang. Låter ju annars så där uppblåst pretentiöst som passar satir. Helt rätt i sin genre alltså och nu återstår "bara" att skriva revyn. Tack, men nu tar du väl ändå i!? 😆
equality Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 Jo men fatta mig rätt. Skulle funka ypperligt i en revy som avslutningsnummer i en scen om den här Ölandspastorn t ex.
Eternal Postat 13 november 2006 Trådstartare Postat 13 november 2006 Lyssnade på detta såhär dagen efter. Därför beslutade jag mig för att ta bort låten för lyssning. 😄
Eternal Postat 13 november 2006 Trådstartare Postat 13 november 2006 Näääää.. Jag ville ju lyssna! 😆 Det var inget att höra. Tro mig! 🥰
Fidden Postat 13 november 2006 Postat 13 november 2006 Näääää.. Jag ville ju lyssna! 😆 Det var inget att höra. Tro mig! Säg som det är, världen var helt enkelt inte redo för mästerverket än 🥰
Eternal Postat 13 november 2006 Trådstartare Postat 13 november 2006 Näääää.. Jag ville ju lyssna! 😄 Det var inget att höra. Tro mig! 😄 Säg som det är, världen var helt enkelt inte redo för mästerverket än 🙂 Ja, tyvärr är det så.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.