ekkä Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 jadu , som topic säger. Skulle behöva en rejäl "pumpig" kick. Någon som vet vart man kan fixa en ? hade fint! /ekkä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dancedancedance Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Vipzone-samples.com Vengeance essential clubsounds vol.1 Vengeance essential clubsounds vol.2 =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 GP kicks vol 1 och 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobias J Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Googla på samplepacks ........kan ju inkludera free före också. Gå in på www.harderfaster.net och sök där. Jag har plockat ner en hel del där. riktar sig mest till Hardtrance techno etc http://www.harderfaster.net/?sid=3e642aada...ts=forumthreadsKlicka mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Hej! Pumpet sitter ju i allt utom just kicken, så "rätt" sampling kommer nog inte göra mycket skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Hej! Pumpet sitter ju i allt utom just kicken, så "rätt" sampling kommer nog inte göra mycket skillnad. Tycker inte att du har rätt där, men man lägger tyngden olika =). Visst ligger det mycket i en fet bas/lead men kicken kan ochså göra underverk. Helheten gör det ! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 ekkä - Vad menar du med "pumpig"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 (redigerat) ekkä - Vad menar du med "pumpig"? Danny Boy. Om du tänker dig en cykelpump, i början går det sakta, sedan accelerar det. Under färden ner där det blir ganska statiskt. Men längst ner så pyser det sakta till - förutsatt att pumpen har gummidämpning. Så här: (1 2 3 6 8 10 12 14 18 22 26 32 38 44 54 64 74 84 100) - sedan reverse. Redigerat 15 november 2006 av chilone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EmasXP (oregistrerad) Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 (redigerat) Att mixa en elektronisk och en aukustusk kick blir jäkligt "pumpigt" dessutom 😳. Om jag tänker på samma sak dom dig dvs Redigerat 18 november 2006 av EmasXP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 Hej! Pumpet sitter ju i allt utom just kicken, så "rätt" sampling kommer nog inte göra mycket skillnad. Tycker inte att du har rätt där, men man lägger tyngden olika =). Visst ligger det mycket i en fet bas/lead men kicken kan ochså göra underverk. Helheten gör det ! 😆 Nu missförstod du mej nog. 😳 Pumpet ligger i att resten av arret är gjort för att pumpa. Kaggen i sig pumpar ju inte, den ska ju få resten att pumpa! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Hej! Pumpet sitter ju i allt utom just kicken, så "rätt" sampling kommer nog inte göra mycket skillnad. Tycker inte att du har rätt där, men man lägger tyngden olika =). Visst ligger det mycket i en fet bas/lead men kicken kan ochså göra underverk. Helheten gör det ! 😉 Nu missförstod du mej nog. 😉 Pumpet ligger i att resten av arret är gjort för att pumpa. Kaggen i sig pumpar ju inte, den ska ju få resten att pumpa! 🙂 Haha, nuså kom det loss! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 http://www.mi7libraries.com där finns bra kickar o andra samplingar till bra priser..!! jag köper en hel del därifrån! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niklasson Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Det är ganska enkelt att få tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vänner som också använder FL. Den jag använder oftast har jag fått genom en vän som fick den av Basshunter, det ni 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Det är ganska enkelt att få tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vänner som också använder FL. Den jag använder oftast har jag fått genom en vän som fick den av Basshunter, det ni 😉 🙂😆 det var väl trevligt.. sen om man tycker det låter bra eller inte, går ju att disskyutera.. 😆😆 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niklasson Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Det är ganska enkelt att få tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vänner som också använder FL. Den jag använder oftast har jag fått genom en vän som fick den av Basshunter, det ni 🥰 😏😕 det var väl trevligt.. sen om man tycker det låter bra eller inte, går ju att disskyutera.. 😱🥰 🥰 Jepp, det gör det verkligen 😄 fast å andra sidan så är det tryck i den kicken som räcker till mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 synd att så många basshunter älskare söker sig till fl hjälp trådarna inget negativt men jag gillar inte honom bara =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Det är ganska enkelt att få tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vänner som också använder FL. Den jag använder oftast har jag fått genom en vän som fick den av Basshunter, det ni 😉 Fast än att jag har bassunter några msn adresser bort så håller jag mig till det som jag redan har. 😉 . Ta vara på tipsen här från forumet istället, så mycket enklare =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Det är ganska enkelt att få tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vänner som också använder FL. Den jag använder oftast har jag fått genom en vän som fick den av Basshunter, det ni 😲 Fast än att jag har bassunter några msn adresser bort så håller jag mig till det som jag redan har. 😳 . Ta vara på tipsen här från forumet istället, så mycket enklare =). Coolt, jag har kramat Basshunter IRL och mått dåligt när han försökte limma på snutflickorna utanför krogen. Aka kaka, jag kan dö lyklig! *suck* :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Det är ganska enkelt att få tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vänner som också använder FL. Den jag använder oftast har jag fått genom en vän som fick den av Basshunter, det ni 😄 Fast än att jag har bassunter några msn adresser bort så håller jag mig till det som jag redan har. 😳 . Ta vara på tipsen här från forumet istället, så mycket enklare =). Coolt, jag har kramat Basshunter IRL och mått dåligt när han försökte limma på snutflickorna utanför krogen. Aka kaka, jag kan dö lyklig! *suck* :/ 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Det är ganska enkelt att få tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vänner som också använder FL. Den jag använder oftast har jag fått genom en vän som fick den av Basshunter, det ni 😳 Fast än att jag har bassunter några msn adresser bort så håller jag mig till det som jag redan har. 😱 . Ta vara på tipsen här från forumet istället, så mycket enklare =). Coolt, jag har kramat Basshunter IRL och mått dåligt när han försökte limma på snutflickorna utanför krogen. Aka kaka, jag kan dö lyklig! *suck* :/ Haha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Så var det jue det där med att söka innan man postar!. Gör din egna, det är både mer läroriky o snyggare. Som någon innan skrev så siter det ju int ei kicken, den fins mest där för att piffaupp det lite lixom. Men Nexus: Fast än att jag har bassunter några msn adresser bort så håller jag mig till det som jag redan har. ph34r.gif . Ta vara på tipsen här från forumet istället, så mycket enklare =). Nu ser man tydligt att du är i tonåren alltså 🙂🙂😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Btw: Stavas det inte KOMPRESSOR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Så var det jue det där med att söka innan man postar!. Gör din egna, det är både mer läroriky o snyggare. Som någon innan skrev så siter det ju int ei kicken, den fins mest där för att piffaupp det lite lixom. Men Nexus: Fast än att jag har bassunter några msn adresser bort så håller jag mig till det som jag redan har. ph34r.gif . Ta vara på tipsen här från forumet istället, så mycket enklare =). Nu ser man tydligt att du är i tonåren alltså 🙂🙂🙂 Jasså? Hur dårå? =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.