ynot Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 (redigerat) En skiss spelade in hela klabbet om någon vill lägga till eller dra i från så hör av er https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=518893 Redigerat 11 november 2006 av ynot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Lite väl mycket dist............? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Underligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Tycker också det låter underligt. Men å andra sidan blir jag sketsugen på att lägga in ett gitarrtema över detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 jag blev intresserad när jag såg att det stod underligt.. sådär underligt.. schyssta grejjer.. men ganska ointressant.. 😄 jag samplar av det om d e lugnt!!! skickar en länk när de e färdigt! peace! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 Tycker också det låter underligt. Men å andra sidan blir jag sketsugen på att lägga in ett gitarrtema över detta. gör det hehe skicka gärna bara gittar filen så mixar jag lite Toyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 jag blev intresserad när jag såg att det stod underligt.. sådär underligt.. schyssta grejjer.. men ganska ointressant.. 😄 jag samplar av det om d e lugnt!!! skickar en länk när de e färdigt! peace! Det är det intresanta vi gör tillsamans hoppas jag .. sampla på kan även skicka enskilde filer trummorna ligger samma hela tiden det kan man ju ändra på mmmm tony Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 Lite väl mycket dist............? Blev nog lite mycket på en gång får fixas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Skitkul. fast enformigt fort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 Skitkul. fast enformigt fort. det får vi styra upp.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 jag blev intresserad när jag såg att det stod underligt.. sådär underligt.. schyssta grejjer.. men ganska ointressant.. 😎 jag samplar av det om d e lugnt!!! skickar en länk när de e färdigt! peace! Det är det intresanta vi gör tillsamans hoppas jag .. sampla på kan även skicka enskilde filer trummorna ligger samma hela tiden det kan man ju ändra på mmmm tony jag kommer nog inte använda detta "musikaliskt" utan kommer använda det som effekt.. kolla gärna in min myspace och lyssna på hur jag använder samplingar!!! http://www.myspace.com/sfan00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Det här bli ju bra Il Prodigy, bara det vlir tillräckligt fittigt och fräckt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 12 november 2006 Trådstartare Dela Postat 12 november 2006 jag blev intresserad när jag såg att det stod underligt.. sådär underligt.. schyssta grejjer.. men ganska ointressant.. 😎 jag samplar av det om d e lugnt!!! skickar en länk när de e färdigt! peace! Det är det intresanta vi gör tillsamans hoppas jag .. sampla på kan även skicka enskilde filer trummorna ligger samma hela tiden det kan man ju ändra på mmmm tony jag kommer nog inte använda detta "musikaliskt" utan kommer använda det som effekt.. kolla gärna in min myspace och lyssna på hur jag använder samplingar!!! http://www.myspace.com/sfan00 kör hårt gillade det du hade gjort.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Jävligt coolt. Hemlig agent-musik goes big beat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 jag blev intresserad när jag såg att det stod underligt.. sådär underligt.. schyssta grejjer.. men ganska ointressant.. 😎 jag samplar av det om d e lugnt!!! skickar en länk när de e färdigt! peace! Det är det intresanta vi gör tillsamans hoppas jag .. sampla på kan även skicka enskilde filer trummorna ligger samma hela tiden det kan man ju ändra på mmmm tony jag kommer nog inte använda detta "musikaliskt" utan kommer använda det som effekt.. kolla gärna in min myspace och lyssna på hur jag använder samplingar!!! http://www.myspace.com/sfan00 kör hårt gillade det du hade gjort.. trevligt.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 jag blev intresserad när jag såg att det stod underligt.. sådär underligt.. schyssta grejjer.. men ganska ointressant.. 🙂 jag samplar av det om d e lugnt!!! skickar en länk när de e färdigt! peace! Det är det intresanta vi gör tillsamans hoppas jag .. sampla på kan även skicka enskilde filer trummorna ligger samma hela tiden det kan man ju ändra på mmmm tony jag kommer nog inte använda detta "musikaliskt" utan kommer använda det som effekt.. kolla gärna in min myspace och lyssna på hur jag använder samplingar!!! http://www.myspace.com/sfan00 Är det skrattet från Aphex Twins födelsedagstelefonsvararsång? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.