ostfisk Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Halloj. Jag har ett problem. Det är så att pluggarna från Pro Tools (EQ, Compressor, D-verb osv.) är borta. Detta var i samband med att jag installerade en crackad GuitarRig. Jag har raderat Pro Tools och installerat om det men pluggarna är fortfarande borta. Är inte detta konstigt? I alla fall så håller jag på med ett projekt där jag använder dessa pluggar. Jag är i slutfasen och har inte tid till att installera nya pluggar och göra om alla inställningar. Vet ni någon bot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 vilken version av pro tools var det?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirtaphus Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 kanske går att göra systemåterställning tillbaka någon dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Bergfors Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Avintallera PT och installera skiten igen då! Och gör det fort innan larmet går hos MoralSWAT, för då ligger du pyrt till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ostfisk Postat 12 november 2006 Trådstartare Dela Postat 12 november 2006 vilken version av pro tools var det?? 6.7 kanske går att göra systemåterställning tillbaka någon dag Hmm, jag har precis sorterat all min musik i Itunes i olika mappar så jag avstår helst, men det kanske är enda utvägen... Avintallera PT och installera skiten igen då! Och gör det fort innan larmet går hos MoralSWAT, för då ligger du pyrt till! MoralSWAT, är det någon amerikansk organisation eller? Dom kommer inte åt mig. Jag har en jättebra brandvägg och jag har nyss bytt mitt lösenord till Windows. För övrigt så har jag redan provat att ominstallera. Det funkade ej. Pluggarna borde ju ligga på installationsskivan men de kanske ligger i någon av .cab filerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Avintallera PT och installera skiten igen då! Och gör det fort innan larmet går hos MoralSWAT, för då ligger du pyrt till! MoralSWAT, är det någon amerikansk organisation eller? Dom kommer inte åt mig. Jag har en jättebra brandvägg och jag har nyss bytt mitt lösenord till Windows. För övrigt så har jag redan provat att ominstallera. Det funkade ej hahaha! 🙂 Antar att han menar folket på denna sida som gillar att hacka på folk som pratar om crackade program 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) Avintallera PT och installera skiten igen då! Och gör det fort innan larmet går hos MoralSWAT, för då ligger du pyrt till! MoralSWAT, är det någon amerikansk organisation eller? Dom kommer inte åt mig. Jag har en jättebra brandvägg och jag har nyss bytt mitt lösenord till Windows. För övrigt så har jag redan provat att ominstallera. Det funkade ej hahaha! 🙂 Antar att han menar folket på denna sida som gillar att hacka på folk som pratar om crackade program 😆 🙂😆 pluggarna finns väl separat att tanka från digidesign?? letar.. btw.. vilken hårdvara har du??? Redigerat 12 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) scanna efter virus som kan följt med din piratkopia!!!! installera om PT, eller uppgradera till 6.9.... Här hittar du en "commercial-free" uppgradering!!!! Redigerat 12 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Bergfors Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Skönt att grabbarna finns behjälpliga för att bena ut diverse sarkastiska spydigheter från min sida. Hoppas jag inte orsakade oro hos dig! 🙂 Trodde aldrig att någon skulle tolka mitt begrepp seriös, men det blev en ganska komisk avslutning på det hela ändå. 😠 Har du fortfarande inte fått styr på det? Ligger pluggarna i mappen dom ska ligga i då? C:\program\delade filer\digidesign\dae\plugins\ är det den ena om jag inte missminner mig. C:\program\digidesign\dae\plugins\ gömmer några andra pluggar! Använd lite sunt förnuft och orientera dig rätt om jag skrivit fel sökvägar, eller om du har ett engelskt op-sys! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ostfisk Postat 12 november 2006 Trådstartare Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) Skönt att grabbarna finns behjälpliga för att bena ut diverse sarkastiska spydigheter från min sida. Hoppas jag inte orsakade oro hos dig! 😮Trodde aldrig att någon skulle tolka mitt begrepp seriös, men det blev en ganska komisk avslutning på det hela ändå. 😮 Har du fortfarande inte fått styr på det? Ligger pluggarna i mappen dom ska ligga i då? C:\program\delade filer\digidesign\dae\plugins\ är det den ena om jag inte missminner mig. C:\program\digidesign\dae\plugins\ gömmer några andra pluggar! Använd lite sunt förnuft och orientera dig rätt om jag skrivit fel sökvägar, eller om du har ett engelskt op-sys! Det är lugnt, jag var inte så seriös i mitt inlägg heller. Det var ett missförstånd. Jag trodde du var sur på mig så jag ville retas lite. Så jag spelade rollen som n00b/okunnig. En av fördelarna med att vara lite okänd på ett forum. 😕 Hur som helst så är problemet löst. Jag var tvungen att avinstallera GuitarRig först. Sen gick det bra att installera Pro Tools med pluggar. Tack för hjälpen iallafall. 🙂 Redigerat 13 november 2006 av ostfisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christoffer Bergfors Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Aaah. Hade du sagt att du hade Gutiar Rig kanske jag lagt ihop ett och ett. Jag har förstått att den kan vara kinkig mot Pro Tools! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.