coxen Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 vore inte det nåt värt att tänka på? bara lasta upp .rns-filer som mallar så folk som inte är så duktiga på att koppla kan lära sig? jag anser mig själv kunna en del iallafall. men det finns säkert folk med ingen kunskap alls som skulle ha nytta av dessa. låter det jobbigt eller skulle det kunna vara nåt? mvh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Jovisst. Kör hårt! Börja du 🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moogiethefrog Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Det låter jäkligt bra. Jag skulle uppskatta det i alla fall. Tycker att kreativiteten får en jäkla boost när man lär sig ny teknik i programmen man arbetar med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sjodahl Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Låter as najs du! 🙂 Börja du 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serious Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Ja det är en grymt bra idé, skulle uppskattas hur mycket som helst av en nybörjare som jag. Mvh Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 schysst idé.. 😆 jag meckar ngt när jag startar upp macen imrgn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Hur går det pojkar? Blir det nåt eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Coxen skulle ju börja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
coxen Postat 11 december 2006 Trådstartare Dela Postat 11 december 2006 mjo. men vart ska vi lägga upp dom? förslag någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 på forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dynamic-PulZe (oregistrerad) Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 (redigerat) Är lite osäker på vad du menar med koplingssheman.. men jag har en känsla av att detta kan hjälpa (hjälpte mig iaf) hittade sidan för ett tag sen när jag sökte en tutorial.. de visar hur man kan få igenom olika effekter o.s.v genom att koppla olika "devices" puss och kram skummbanan http://www.peff.com/journal/reason-configs/ //edit : kan ju va bra o posta länken med 😮 Redigerat 13 december 2006 av Dynamic-PulZe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.