Jump to content
Annons

Hitta din förstärkare och ditt ljud


Garbom

Recommended Posts

Tja,

Eftersom att jag kommer från luleå så är inte våra musikaffärer speciellt stora och det är svårt ifall man verkligen vill testa någon förstärkare innan man ska köpa dem.

blev för någon dag sedan tipsad av hagströms musik om att komma och testa deras Engl Fireball som de beställt, men det är ju först om nån vecka.

och jag ska ner till GBG och se Maiden nästa vecka \,,/ (>_<) \,,/ och då tänkte jag höra om det finns några göteborgare här som vet någon musikaffär som har ett provrum där man kan få gå in och vrida på så det blir lite högre volym än vanligt. och kanske tillochmed ifall ni vet någon affär som har just denna specifika stärkare.

för inte vill man ju lägga ut 13000 på något man inte riktigt är säker på.

jag ser helst att ni skulle kunna skriva fullständigt namn på butiken och gärna vilken gata/område den ligger på

tack på förhand alla

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hallå alla, det var ju inte menat att jag skulle skriva "tack på förhand alla" och att ingen skulle svara! nu tycker jag ni gbg:are tar tummen ur rumpan och ger mig ett svar 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...