freddie Postat 26 juli 2004 Dela Postat 26 juli 2004 I VST kunde man ju lägga vilken bild man ville på arbetsytan. Kan man det i SX åxå? Jag hittar inte hur man gör iaf 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 26 juli 2004 Dela Postat 26 juli 2004 Sluta leta, möjligheten är borttagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddie Postat 27 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2004 Tack för svaret iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 juli 2004 Dela Postat 27 juli 2004 (redigerat) Edit: Ändrar lite Tycker det är synd när man tar bort features mellan program. Jag styrs mycket av visuella saker när jag gör musik. Synth1 kan man ställa in färgen på, är den röd, blir det 80talsljud, är den svart blir det EBM osv. Bakgrund är ju alltid trevligt att ha. Har en fin himmelsbild själv. (Kör inte Cubase) Redigerat 27 juli 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.