Jump to content
Annons

Böglobbyn


Bebopkeys

Recommended Posts

Får en "folkgrupp" egentligen "belamra" ett allmänt område?

Slottsparken i Göteborg.

Frågan gäller ju både bögar och frisbeegolfare.

Varför måste dom knulla ute i det fria?

Vissa gillar att folk tittar sa nån.

Dom som tittar, gillar dom det dom ser?

Man kan ju inte alltid välja vad man "stöter på" på allmän plats.

Det är nog inte folk som har sex man vill se på söndagspromenaden......eller?

Åsikter!

Edit: Vill nog inte se frisbeegolfare på söndagspromenaden heller!

Redigerat av Bebopkeys
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Frisbeegolfare är ett stort problem i Bollnäs!

Faktiskt värre än knark...tror jag i alla fall.

Men faktum och rektum så kan dom ju inte abbonera på alla bra ställen runt om i skogen.

Edit: Fuck tum är att jag fortfarande har svårt att fatta det kula i att ligga i lingonriset på nån motionsslinga och knulla när man kan göra det i en skön säng eller kartong om man vill det. Det har inget med nåt böghat att göra. Bara att dom gör det så jävla svårt för sig! +att dom som tittar inte vill titta....kanske?

Redigerat av Bebopkeys
Link to comment
Dela på andra sajter

I det fria på sommaren är det bara en massa flugor och mygg.

På vintern är det kallt (eller regnigt som det är här i skåne).

Men visst är det bättre att sova i det fria? Jag kommer ihåg lumpen. 1936 i sibirien, det var så jävla kallt att vi blev bögar allihopa. Det var ända sättet att hålla sig varm. Inte har jag tagit skada av det. Kanske lite, men inte mycke!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bögar som rullar runt i lingonriset. Ja, men tänk om man tog bort allt skumt och fick ett rent och sanitärt samhälle. Inget exotiskt, inget annorlunda som hände utan allt var bara fint och prydligt. Det mest spännande man mötte på skogspromenaden var en skogsmulle som grilla korv. Skulle också kunna bli tråkigare.

Fast å andra sidan skulle jag väl inte vilja stöta på knullande människor till höger och vänster på min lilla promenad vilken läggning de än hade. Vilken tanke - alla bara hasar och slasar och knullar överallt i skogar.

----

Å tredje sidan gillar jag inte alls alla förbannade hundar som är lösa i motionsspår och "stadsskogar". Säskilt inte alla dessa "muskelhundar" som folk mer och mer har.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frisbeegolfare är ett stort problem i Bollnäs!

Faktiskt värre än knark...tror jag i alla fall.

Men faktum och rektum så kan dom ju inte abbonera på alla bra ställen runt om i skogen.

Edit: Fuck tum är att jag fortfarande har svårt att fatta det kula i att ligga i lingonriset på nån motionsslinga och knulla när man kan göra det i en skön säng eller kartong om man vill det. Det har inget med nåt böghat att göra. Bara att dom gör det så jävla svårt för sig! +att dom som tittar inte vill titta....kanske?

Haha 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Å tredje sidan gillar jag inte alls alla förbannade hundar som är lösa i motionsspår och "stadsskogar". Säskilt inte alla dessa "muskelhundar" som folk mer och mer har.

Håller med.

Jag ser faktiskt hundar som ett värre problem om dom andra vi pratat om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Å tredje sidan gillar jag inte alls alla förbannade hundar som är lösa i motionsspår och "stadsskogar". Säskilt inte alla dessa "muskelhundar" som folk mer och mer har.

Håller med.

Jag ser faktiskt hundar som ett värre problem om dom andra vi pratat om.

:rolleyes: Fick just en vision om frisbeegolf spelande böghundar som kopulerar i motionsspåren...

Link to comment
Dela på andra sajter

Å tredje sidan gillar jag inte alls alla förbannade hundar som är lösa i motionsspår och "stadsskogar". Säskilt inte alla dessa "muskelhundar" som folk mer och mer har.

Håller med.

Jag ser faktiskt hundar som ett värre problem om dom andra vi pratat om.

:rolleyes: Fick just en vision om frisbeegolf spelande böghundar som kopulerar i motionsspåren...

Måste medge att det skulle vara en fantastisk syn 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...