Overkill Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Vi förlorade med 1-4... Tungt med tanke på att Örebro är nykomlingar 🙂
Bebopkeys Postat 11 november 2006 Trådstartare Postat 11 november 2006 (redigerat) Franco förresten. Varför heter han det? Skulle vara kul att veta. Vet en kille som är döpt efter Tom Jones. Han heter Benny för att hans mamma trodde att Tom Jones hette Benny. Gick i skolan med Nemah Hansson också! Nemah är ett egyptiskt namn som hennes föräldrar tyckte var fint. Hon jobbar på ambulansen i just Edsbyn! Redigerat 11 november 2006 av Bebopkeys
Löken (oregistrerad) Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Vi förlorade med 1-4... Tungt med tanke på att Örebro är nykomlingar 🙂 Örebro kan nog bli farliga i år tror jag. Såg du matchen?
Overkill Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Vi förlorade med 1-4... Tungt med tanke på att Örebro är nykomlingar 🙂 Örebro kan nog bli farliga i år tror jag. Såg du matchen? Jo, man vet aldrig. Nej, tyvärr såg jag inte matchen. Blir sällan att jag går på bandy, är ju så nedrans kallt. 😄 Varmare att läsa om det i tidningen 😄
Löken (oregistrerad) Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Jo, man vet aldrig. Nej, tyvärr såg jag inte matchen. Blir sällan att jag går på bandy, är ju så nedrans kallt. 😄 Varmare att läsa om det i tidningen 🙂 Ja det är ju det. 😄
Bebopkeys Postat 24 november 2006 Trådstartare Postat 24 november 2006 Ikväll ser det lätt ut för Bollnäs del. Men..... Ljusdal hemma på Sävstaås skall vara årets klaraste spik. Bollnäs har dock genom åren begått en och annan blunder mot "enklare" lag. Låg under med 0-3 mot Sirius senast men lyckades vända.
Löken (oregistrerad) Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Intressant hälsingederby på Svt24 idag när Edsbyn och Broberg möts. Rekommenderas!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.