Linus Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 I dagens Lantz i P3 med Annika Lantz, och bisittaren Josefin Crafoord, intervjuades bandet Koop. Annika hade med sig sin mans Studio 8-06 med Koop-artikel till studion och återkom flera gånger under intervjun till tidningen och Spår-för-spår. Annika: Prenumererar ni på den? Koop: Nae. Annika: Varför tror ni min man gör det? Koop: Därför att han kanske har... eh... Han är sj... sjukligt intresserad av mjukvara, kanske. Annika: Hahaha, det är så obehagligt. Det är det jag misstänker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Inte sjukligt intresserad av att göra musik? Det där avsnittet får jag leta upp, tack för tipset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Borde gå att hitta en podcast här på http://www.sr.se/Podradio/xml/p3_lantz.xml Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Tackar, här är en Your browser does not support the HTML5 audio tag . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Förknippas tidningen enbart med mjukvara i dom flesta fallen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 I dagens Lantz i P3 med Annika Lantz, och bisittaren Josefin Crafoord, intervjuades bandet Koop. Annika hade med sig sin mans Studio 8-06 med Koop-artikel till studion och återkom flera gånger under intervjun till tidningen och Spår-för-spår. Annika: Prenumererar ni på den? Koop: Nae. Annika: Varför tror ni min man gör det? Koop: Därför att han kanske har... eh... Han är sj... sjukligt intresserad av mjukvara, kanske. Annika: Hahaha, det är så obehagligt. Det är det jag misstänker! Du måste ju ha världens största öron... var snappar du upp allt ifrån, finns det någonting du missar? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Förknippas tidningen enbart med mjukvara i dom flesta fallen? Det är ungefär detsamma som att fråga: förknippas datorer med mjukvara? Såklart - eftersom de flesta gör musik med hjälp av datorn i något led. Om man inte förstår vad det är vi skriver om eller är intresserad av ämnet, tror jag det är lätt att missuppfatta den. Precis som jag skulle missuppfatta alla motor- och fotbollstidningar. 😄 Den som har receptet för att separera musikproduktion från teknik borde få Nobelpris i... eh.. fredspriset på forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) Jaja, jag undrade bara juh 😎 Redigerat 12 november 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 november 2006 Trådstartare Dela Postat 12 november 2006 I dagens Lantz i P3 med Annika Lantz, och bisittaren Josefin Crafoord, intervjuades bandet Koop. Annika hade med sig sin mans Studio 8-06 med Koop-artikel till studion och återkom flera gånger under intervjun till tidningen och Spår-för-spår. Annika: Prenumererar ni på den? Koop: Nae. Annika: Varför tror ni min man gör det? Koop: Därför att han kanske har... eh... Han är sj... sjukligt intresserad av mjukvara, kanske. Annika: Hahaha, det är så obehagligt. Det är det jag misstänker! Du måste ju ha världens största öron... var snappar du upp allt ifrån, finns det någonting du missar? 🙂 Ja, till exempel sport 😎 Du skulle säkert kunna säga till mig att Djurgården möter Färjestad i Finnkampen ikväll, och jag skulle inte reagera ett dugg. Fast nu har jag lärt mig att Kalmar FF spelar i Champions League. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Jaja, jag undrade bara juh 😎 Passa dej! Nästa gång ryker prenumerationen! 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) Hur långt in i sändningen? Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nån timma... 😎 EDIT : HITTADE! Redigerat 12 november 2006 av Emo Niobic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Jaja, jag undrade bara juh 😮 Passa dej! Nästa gång ryker prenumerationen! 🙁 😛 Jag prenumererar inte 😉 Jag köper min i pressbyrån varje gång! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Du skulle säkert kunna säga till mig att Djurgården möter Färjestad i Finnkampen ikväll, och jag skulle inte reagera ett dugg. Fast nu har jag lärt mig att Kalmar FF spelar i Champions League. Snälla du, Djurgården ligger i Stockholm, inte i Karlstad. Och definitivt inte i Finland! Och vad i hela friden är det för märkvärdigt med att dom odlar champinjoner i Kalmar..? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Hur långt in i sändningen? Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nån timma... 🙁 EDIT : HITTADE! Dela med dej! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 I dagens Lantz i P3 med Annika Lantz, och bisittaren Josefin Crafoord, intervjuades bandet Koop. Annika hade med sig sin mans Studio 8-06 med Koop-artikel till studion och återkom flera gånger under intervjun till tidningen och Spår-för-spår. Annika: Prenumererar ni på den? Koop: Nae. Annika: Varför tror ni min man gör det? Koop: Därför att han kanske har... eh... Han är sj... sjukligt intresserad av mjukvara, kanske. Annika: Hahaha, det är så obehagligt. Det är det jag misstänker! Du måste ju ha världens största öron... var snappar du upp allt ifrån, finns det någonting du missar? 😉 Ja, till exempel sport 😮 Du skulle säkert kunna säga till mig att Djurgården möter Färjestad i Finnkampen ikväll, och jag skulle inte reagera ett dugg. Fast nu har jag lärt mig att Kalmar FF spelar i Champions League. mohaha 🙁😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 70:58 minuter in i podcasten så kommer Koop-intervjun.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Hur långt in i sändningen? Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nån timma... 🙂 EDIT : HITTADE! Åh, vad jag älskar sådant här narcisistiskt beteende 😆 För övrigt rockar Lantz! Hon är min idol! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Du skulle säkert kunna säga till mig att Djurgården möter Färjestad i Finnkampen ikväll, och jag skulle inte reagera ett dugg. Fast nu har jag lärt mig att Kalmar FF spelar i Champions League. Snälla du, Djurgården ligger i Stockholm, inte i Karlstad. Och definitivt inte i Finland! Och vad i hela friden är det för märkvärdigt med att dom odlar champinjoner i Kalmar..? 🙂 🙂😆😆😆😆😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Uj, Lantz uppmärksammar till och med att vi gett låten fel titel på omslaget... det ska vara "Come to me" (vilket står inne i tidningen). Sorry Koop! /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Nej nej, nu är du ute och cyklar Mats, rätt kommentar ska vara: Lantz uppmärksammar dessutom att Koop trots påtryckningar från Studio-redaktionen valt att behålla den gamla titeln på låten. Istället för den nya förbättrade som vi myntade på omslaget. 😛 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Hur långt in i sändningen? Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nån timma... 😛 EDIT : HITTADE! Åh, vad jag älskar sådant här narcisistiskt beteende 😄 För övrigt rockar Lantz! Hon är min idol! Vet inte hur seriös du var, men jag tycker definitivt att Lantz är en av de orsakerna till att man kranar fram P3 på radion 😛 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Hur långt in i sändningen? Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nån timma... 😛 EDIT : HITTADE! Åh, vad jag älskar sådant här narcisistiskt beteende 😄 För övrigt rockar Lantz! Hon är min idol! Vet inte hur seriös du var, men jag tycker definitivt att Lantz är en av de orsakerna till att man kranar fram P3 på radion 😛 /Daniel Jo, det var en rolig diss... Lantz är bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Nej nej, nu är du ute och cyklar Mats, rätt kommentar ska vara: Lantz uppmärksammar dessutom att Koop trots påtryckningar från Studio-redaktionen valt att behålla den gamla titeln på låten. Istället för den nya förbättrade som vi myntade på omslaget. 😏 /Majken Ahh, det var så det var ja, hade glömt det. 🥰 Förresten, Majken är alltför blygsam för att tipsa om sin nya webbsajt. Han har lagt ner massor av tid på den, så var lite schyssta när ni ger omdömen! http://hem.passagen.se/majken/ /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Nej nej, nu är du ute och cyklar Mats, rätt kommentar ska vara: Lantz uppmärksammar dessutom att Koop trots påtryckningar från Studio-redaktionen valt att behålla den gamla titeln på låten. Istället för den nya förbättrade som vi myntade på omslaget. 😏 /Majken Ahh, det var så det var ja, hade glömt det. 🙂 Förresten, Majken är alltför blygsam för att tipsa om sin nya webbsajt. Han har lagt ner massor av tid på den, så var lite schyssta när ni ger omdömen! http://hem.passagen.se/majken/ /Mats Ser ju bra ut, Majken verkar ha gått framåt 🥰🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Jag heter Majken Jackson och är en kanadensisk minigris som bormed familjen Nilsson i Trollbäcken utanför Stockholm. Mina intressen är MAT och sova. På sommaren är det inte fel att arrangera om i trädgården och hjälpa matte med trädgårdsarbetet. sjukt snygg.. hade jag inte hållit på att nästan somna hade jag skrattat så jag pinkat ner mig.. nu blir jag glad att jag kan hålla ögonen öppna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Förresten, Majken är alltför blygsam för att tipsa om sin nya webbsajt. Han har lagt ner massor av tid på den, så var lite schyssta när ni ger omdömen! http://hem.passagen.se/majken/ /Mats Vaddå, husse Ulf - jag trodde husse hette Olsberg... 🙂 Apropå det, var är resten av redaktionens hemsida Mats_S...? http://www.pigmanagement.se/ "Instängda som grisar i våra boxar tvingas vi vara produktiva dagarna i ända." eller..? (Förlåt, kunde inte hålla mig... Jag har varit alldeles för seriös alldeles för länge. Det var Mats_S som började 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.