Jump to content
Annons

Lantz i P3 om tidningen Studio

Linus

Recommended Posts

I dagens Lantz i P3 med Annika Lantz, och bisittaren Josefin Crafoord, intervjuades bandet Koop.

Annika hade med sig sin mans Studio 8-06 med Koop-artikel till studion och återkom flera gånger under intervjun till tidningen och Spår-för-spår.

Annika: Prenumererar ni på den?

Koop: Nae.

Annika: Varför tror ni min man gör det?

Koop: Därför att han kanske har... eh... Han är sj... sjukligt intresserad av mjukvara, kanske.

Annika: Hahaha, det är så obehagligt. Det är det jag misstänker!

Dela på andra sajter

Annons
I dagens Lantz i P3 med Annika Lantz, och bisittaren Josefin Crafoord, intervjuades bandet Koop.

Annika hade med sig sin mans Studio 8-06 med Koop-artikel till studion och återkom flera gånger under intervjun till tidningen och Spår-för-spår.

Koop: Därför att han kanske har... eh... Han är sj... sjukligt intresserad av mjukvara, kanske.

Du måste ju ha världens största öron... var snappar du upp allt ifrån, finns det någonting du missar? 😄

Dela på andra sajter

Förknippas tidningen enbart med mjukvara i dom flesta fallen?

Det är ungefär detsamma som att fråga: förknippas datorer med mjukvara? Såklart - eftersom de flesta gör musik med hjälp av datorn i något led.

Om man inte förstår vad det är vi skriver om eller är intresserad av ämnet, tror jag det är lätt att missuppfatta den. Precis som jag skulle missuppfatta alla motor- och fotbollstidningar. 😄

Den som har receptet för att separera musikproduktion från teknik borde få Nobelpris i... eh.. fredspriset på forumet?

Dela på andra sajter

Du måste ju ha världens största öron... var snappar du upp allt ifrån, finns det någonting du missar? 🙂

Ja, till exempel sport 😎

Du skulle säkert kunna säga till mig att Djurgården möter Färjestad i Finnkampen ikväll, och jag skulle inte reagera ett dugg.

Fast nu har jag lärt mig att Kalmar FF spelar i Champions League.

Dela på andra sajter

Du skulle säkert kunna säga till mig att Djurgården möter Färjestad i Finnkampen ikväll, och jag skulle inte reagera ett dugg.

Snälla du, Djurgården ligger i Stockholm, inte i Karlstad. Och definitivt inte i Finland!

Och vad i hela friden är det för märkvärdigt med att dom odlar champinjoner i Kalmar..? 😮

Dela på andra sajter

Du måste ju ha världens största öron... var snappar du upp allt ifrån, finns det någonting du missar? 😉

Ja, till exempel sport 😮

mohaha 🙁😆

Dela på andra sajter

Hur långt in i sändningen?

Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nån timma... 🙂

EDIT : HITTADE!

Åh, vad jag älskar sådant här narcisistiskt beteende 😆

För övrigt rockar Lantz! Hon är min idol!

Dela på andra sajter

Snälla du, Djurgården ligger i Stockholm, inte i Karlstad. Och definitivt inte i Finland!

Och vad i hela friden är det för märkvärdigt med att dom odlar champinjoner i Kalmar..? 🙂

🙂😆😆😆😆😆😆😆

Dela på andra sajter

Nej nej, nu är du ute och cyklar Mats, rätt kommentar ska vara:

Lantz uppmärksammar dessutom att Koop trots påtryckningar från Studio-redaktionen valt att behålla den gamla titeln på låten. Istället för den nya förbättrade som vi myntade på omslaget. 😛

/Majken

Dela på andra sajter

Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nån timma... 😛

Åh, vad jag älskar sådant här narcisistiskt beteende 😄

Vet inte hur seriös du var, men jag tycker definitivt att Lantz är en av de orsakerna till att man kranar fram P3 på radion 😛

/Daniel

Dela på andra sajter

Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nån timma... 😛

Åh, vad jag älskar sådant här narcisistiskt beteende 😄

Vet inte hur seriös du var, men jag tycker definitivt att Lantz är en av de orsakerna till att man kranar fram P3 på radion 😛

/Daniel

Jo, det var en rolig diss... Lantz är bra!

Dela på andra sajter

Lantz uppmärksammar dessutom att Koop trots påtryckningar från Studio-redaktionen valt att behålla den gamla titeln på låten. Istället för den nya förbättrade som vi myntade på omslaget. 😏

/Majken

Ahh, det var så det var ja, hade glömt det. 🥰

Förresten, Majken är alltför blygsam för att tipsa om sin nya webbsajt. Han har lagt ner massor av tid på den, så var lite schyssta när ni ger omdömen!

http://hem.passagen.se/majken/

/Mats

Dela på andra sajter

Lantz uppmärksammar dessutom att Koop trots påtryckningar från Studio-redaktionen valt att behålla den gamla titeln på låten. Istället för den nya förbättrade som vi myntade på omslaget. 😏

/Majken

Ahh, det var så det var ja, hade glömt det. 🙂

Förresten, Majken är alltför blygsam för att tipsa om sin nya webbsajt. Han har lagt ner massor av tid på den, så var lite schyssta när ni ger omdömen!

/Mats

Ser ju bra ut, Majken verkar ha gått framåt 🥰🥰

Dela på andra sajter

Jag heter Majken Jackson och är en kanadensisk minigris som bor

med familjen Nilsson i Trollbäcken utanför Stockholm.

Mina intressen är MAT och sova.  På sommaren är det inte fel att

arrangera om i trädgården och hjälpa matte med trädgårdsarbetet.

img1.gif

sjukt snygg.. hade jag inte hållit på att nästan somna hade jag skrattat så jag pinkat ner mig.. nu blir jag glad att jag kan hålla ögonen öppna

🙂

Dela på andra sajter

/Mats

Vaddå, husse Ulf - jag trodde husse hette Olsberg... 🙂

Apropå det, var är resten av redaktionens hemsida Mats_S...?

http://www.pigmanagement.se/

"Instängda som grisar i våra boxar tvingas vi vara produktiva dagarna i ända."

eller..?

(Förlåt, kunde inte hålla mig... Jag har varit alldeles för seriös alldeles för länge. Det var Mats_S som började 😆 )

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.