Jakobovskij Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 (redigerat) Detta är en demolåt från mitt band Hojfen Balagan. LÅTNAMN: Bosh Bosh ARTIST/GRUPP: Hojfen Balagan GENRE: Balkan Club LÅTLÄNGD: 3:01 KOMPOSITÖR: Hojfen Balagan PRODUCENT: Jakob Möller INSPELNINGSÅR: 2006 STATUS: Officiell demo 2006 (totalt tre spår) Gå in på www.hojfenbalagan.com om ni vill höra mer. Där finns hela demon för gratis nedladdning! Vad tycker ni? 😲 /Jakobovskij Bosh_Bosh.mp3 Redigerat 10 november 2006 av Jakobovskij Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Yes, gött! Sånt här gillar jag, härligt sväng och leklusta i musiken. Kan inte säga så mycket om mixen så mina datorhögtalare inte riktigt håller för det. 😛 Men nu ska jag in på er sida och ladda ner lite till. Keep it up! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bajenuffe1 Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Emir K ....at his peak... Skitfräckt! /Bajenuffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jakobovskij Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 tack så mkt! Hoppas ni gillar de andra låtarna på hemsidan också! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.