Jakobovskij Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 (redigerat) Detta är en demolåt från mitt band Hojfen Balagan. LÅTNAMN: Bosh Bosh ARTIST/GRUPP: Hojfen Balagan GENRE: Balkan Club LÅTLÄNGD: 3:01 KOMPOSITÖR: Hojfen Balagan PRODUCENT: Jakob Möller INSPELNINGSÅR: 2006 STATUS: Officiell demo 2006 (totalt tre spår) Gå in på www.hojfenbalagan.com om ni vill höra mer. Där finns hela demon för gratis nedladdning! Vad tycker ni? 😲 /Jakobovskij Bosh_Bosh.mp3 Redigerat 10 november 2006 av Jakobovskij
claypool Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Yes, gött! Sånt här gillar jag, härligt sväng och leklusta i musiken. Kan inte säga så mycket om mixen så mina datorhögtalare inte riktigt håller för det. 😛 Men nu ska jag in på er sida och ladda ner lite till. Keep it up!
Bajenuffe1 Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Emir K ....at his peak... Skitfräckt! /Bajenuffe
Jakobovskij Postat 11 november 2006 Trådstartare Postat 11 november 2006 tack så mkt! Hoppas ni gillar de andra låtarna på hemsidan också! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.