ynot Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 (redigerat) Hej heter tony Tänker yNot har lagt ihop 95 mp3 spår (sedan tog live stopp med internet uppkopling) d v s en halv bok 5 cd skivor.. Finns det någon som kan se till att det blir intresantare. Ex Lägga till en halv bok till,,,,,,,,,Göra en svensk hockey låta ja vad som helst jag själv inte kan komma på...... Krusbär fem lukrativ efemär nitzche det var svaren på frågorna nu är det upp till er Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 9 november 2006 av ynot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 😲 Är det ljudböcker, alltså? Shiit. Information overload. Men grabben, stereo! Det här hade kunnat bli 47x fräckare om allt var utspritt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 (redigerat) 😉 Är det ljudböcker, alltså? Shiit. Information overload. Men grabben, stereo! Det här hade kunnat bli 47x fräckare om allt var utspritt. 😎 en ljud bok....sprid ut det då bah 😉 eller så fattar jag inte vad du menar 😲 Redigerat 10 november 2006 av ynot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Vad fan är det här egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 😉 Är det ljudböcker, alltså? Shiit. Information overload. Men grabben, stereo! Det här hade kunnat bli 47x fräckare om allt var utspritt. 😎 en ljud bok....sprid ut det då bah 😉 eller så fattar jag inte vad du menar 😲 Alltså om varje spår var lite olika panorerat... så det lät som om rösterna kom från olika håll, eller vad man ska säga. 🙂 Som ett rum full med babblande människor som låter likadant allihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 Vad fan är det här egentligen? Brukar du inte alltid fråga detta ... Ge mig beats eller något gör något med mig..... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 😉 Är det ljudböcker, alltså? Shiit. Information overload. Men grabben, stereo! Det här hade kunnat bli 47x fräckare om allt var utspritt. 😎 en ljud bok....sprid ut det då bah 😉 eller så fattar jag inte vad du menar 😲 Alltså om varje spår var lite olika panorerat... så det lät som om rösterna kom från olika håll, eller vad man ska säga. 🙂 Som ett rum full med babblande människor som låter likadant allihop. Ska jobba p[ det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 lyssnar aphex twin, annars hade jag dragit igång macen o bajjat ihop ett par beats.. btw har jag ju ngra sväng i 96 bpm.. ha? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.