Arreee Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Det är så att jag inte kan spara VOICE. Om jag tar en patterm/track. Vi säger 1an. Sen så väljer jag typ Romantic Piano, så så funkar allt perfekt ända tills jag ska spara min PATTERN. Efter att jag har sparat den så ändrar VOICE/instrumentet av sig själv. Det är sjukt, har suttit från kl 14.30 ända tills nu och försökt att fixa den, menhar inte kommit nån vart. vad ska ja göra? ps. jag har en YAMAHA MOTIF ES 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arreee Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 har fixat d nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arreee Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 helvete, nu blev den som förut igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arreee Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 fett trevligt att d är folk som är villiga å hjälpa till lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 fett trevligt att d är folk som är villiga å hjälpa till lite. alla kanske inte sitter med en motif helt enkelt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arreee Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 nån lär ju göra d Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 nån lär ju göra d sen e väl inte motifen välkänd för att strula heller.. 😆 har du plogat igenom manualen?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arreee Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 ja, står inget om det. Det funkade perfekt när jag höll på å göra musik, å sen helt plötsligt, för första gången, så ändrades alla instrument av sig själv när jag sparade och gick in i PATTERN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) Tjenare, sitter med båda ES7 och ES8, Jag är inte riktigt med vad du vill spara, men antar att du vill spara mixen, när du väljer en voice i mixen och byter pattern så ska du inte glömma att spara sjävla mixen i pattern, alltså innan du går ur mix fönstret tryck på [sTORE] för att spara mixparametrarna i pattern!! sen kan du spara pattern... Du kan adda mig på msn så kan vi prata direkt istället... erik_polder@hotmail.com Redigerat 12 november 2006 av Polder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arreee Postat 18 november 2006 Trådstartare Dela Postat 18 november 2006 aa tack, jag hitta nån annan lösning, fast d är rätt så jobbigt. Varje gång ja vill spara en VOICE så måste ja spela in me den på MOTIFEN, då sparas VOICEN å då kan ja använda d på min MPC. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 19 december 2006 Dela Postat 19 december 2006 aa tack, jag hitta nån annan lösning, fast d är rätt så jobbigt. Varje gång ja vill spara en VOICE så måste ja spela in me den på MOTIFEN, då sparas VOICEN å då kan ja använda d på min MPC. hehe okej, vet inte riktigt hur du gör och så. men låter rätt krångligt?! Lycka till i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.