Dark Of Light Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 😱 Faen... SNYGGT JUH!!! Stenhårt. Gör en stor myskudde av håret... Eller en pälskrage till jackan... Eller ett sadelskydd till cykeln! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Högen ligger i en påse brevid alla mina skor just nu.. Vad hade du tänkt dig att man ska göra med det? 😱 Bygga en basfälla? /Majken - Ja, om ni kommer in här så har vi alltså kontrollrummet. Mixer, dator, diverse outboard. Vi har ganska mycket analoga kompressorer och sånt. Frågor? - Går allt det här på data? - Nja, i de flesta fall används Macen här, men vi har 24 kanaler rullband också för de som efterfrågar det. - Vad är det där då? - Det är en basfälla. - Jaha. - Fin kvalitet. Handbyggt utav colombianskt afro. - Okej.... - Ja, vi har en till nere vid den där väggen också. Fast den är levande... Tjena Jonas! - Hej! Behöver ni skägget ikväll eller? Annars sticker jag iväg till Hamlet nu. - Javisst, vi gör inget mer idag. Ska bara gå färdigt rundvandringen inne i studiosalen också, sen går vi hem. Hej! Okej, om ni följer med ut här, så ser ni vårt Lesley och ett piano... ahahahaha! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Nice gubben 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Högen ligger i en påse brevid alla mina skor just nu.. Vad hade du tänkt dig att man ska göra med det? 😱 Bygga en basfälla? /Majken - Ja, om ni kommer in här så har vi alltså kontrollrummet. Mixer, dator, diverse outboard. Vi har ganska mycket analoga kompressorer och sånt. Frågor? - Går allt det här på data? - Nja, i de flesta fall används Macen här, men vi har 24 kanaler rullband också för de som efterfrågar det. - Vad är det där då? - Det är en basfälla. - Jaha. - Fin kvalitet. Handbyggt utav colombianskt afro. - Okej.... - Ja, vi har en till nere vid den där väggen också. Fast den är levande... Tjena Jonas! - Hej! Behöver ni skägget ikväll eller? Annars sticker jag iväg till Hamlet nu. - Javisst, vi gör inget mer idag. Ska bara gå färdigt rundvandringen inne i studiosalen också, sen går vi hem. Hej! Okej, om ni följer med ut här, så ser ni vårt Lesley och ett piano... 😉 ROFL! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 (redigerat) ta håret å gör en såndär ... pazz... sacco-säck... Redigerat 14 november 2006 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Högen ligger i en påse brevid alla mina skor just nu.. Vad hade du tänkt dig att man ska göra med det? 😱 Bygga en basfälla? /Majken - Ja, om ni kommer in här så har vi alltså kontrollrummet. Mixer, dator, diverse outboard. Vi har ganska mycket analoga kompressorer och sånt. Frågor? - Går allt det här på data? - Nja, i de flesta fall används Macen här, men vi har 24 kanaler rullband också för de som efterfrågar det. - Vad är det där då? - Det är en basfälla. - Jaha. - Fin kvalitet. Handbyggt utav colombianskt afro. - Okej.... - Ja, vi har en till nere vid den där väggen också. Fast den är levande... Tjena Jonas! - Hej! Behöver ni skägget ikväll eller? Annars sticker jag iväg till Hamlet nu. - Javisst, vi gör inget mer idag. Ska bara gå färdigt rundvandringen inne i studiosalen också, sen går vi hem. Hej! Okej, om ni följer med ut här, så ser ni vårt Lesley och ett piano... 😉 ROFL! 🙁 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Blev ju bra. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Du ser fan stenhård ut Gullighetsfaktorn försvann. Vad skall flickorna säga? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Högen ligger i en påse brevid alla mina skor just nu.. Vad hade du tänkt dig att man ska göra med det? 😏 Bygga en basfälla? /Majken - Ja, om ni kommer in här så har vi alltså kontrollrummet. Mixer, dator, diverse outboard. Vi har ganska mycket analoga kompressorer och sånt. Frågor? - Går allt det här på data? - Nja, i de flesta fall används Macen här, men vi har 24 kanaler rullband också för de som efterfrågar det. - Vad är det där då? - Det är en basfälla. - Jaha. - Fin kvalitet. Handbyggt utav colombianskt afro. - Okej.... - Ja, vi har en till nere vid den där väggen också. Fast den är levande... Tjena Jonas! - Hej! Behöver ni skägget ikväll eller? Annars sticker jag iväg till Hamlet nu. - Javisst, vi gör inget mer idag. Ska bara gå färdigt rundvandringen inne i studiosalen också, sen går vi hem. Hej! Okej, om ni följer med ut här, så ser ni vårt Lesley och ett piano... 🥰🥰🙂 här gör man narr bakom min rygg utan o säga till.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Du ser fan stenhård ut Gullighetsfaktorn försvann. Vad skall flickorna säga? 🙂 😆 Han såg hård ut innan också ju... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 😉😛🙂🙂😆😆 Ja, djävlar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 november 2006 Trådstartare Dela Postat 15 november 2006 Du ser fan stenhård ut Gullighetsfaktorn försvann. Vad skall flickorna säga? 🙂 Jag hoppas de gillar mitt nya jag då jag ser lite äldre ut å tjejer gillar äldre killar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Du ser fan stenhård ut Gullighetsfaktorn försvann. Vad skall flickorna säga? 🙂 Jag hoppas de gillar mitt nya jag då jag ser lite äldre ut å tjejer gillar äldre killar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 november 2006 Trådstartare Dela Postat 15 november 2006 Sen ser jag ju mer "farlig" ut! Sånt gillar ju brudar mä! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 (redigerat) Sen ser jag ju mer "farlig" ut! Sånt gillar ju brudar mä! 😆 Jag tycker du blev lite lik Svante Drake... 😄 Det är bara apskallarna som fattas... 😆 Svante Redigerat 15 november 2006 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.