Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Nu har jag inte provat sjlv men ... många som provat Atomic förstärkaren det säger ju att den tillför just det där som saknas i den digitala emuleringen. Vad det gäller latency i Pod(XT) har jag inte märkt av något av detta alls. Sorry, det handlar ju inte om Variacs detta men, tja. 😄

Edit:

Många begagnade Variax? Kollade just och det finns mer än 10 gånger så många Strator t ex. Bara lite konfunderad nu... 😎

Jo Atomic gör helt klart Poden bättre. Men problemet jag beskriver kvarstår dock.

Det verkar vara ganska många som inte upplever latencyn med XTn. Det märktes inte annat när jag råkade nämna det sist (huga). Men det är ju bra för er hursomhelst 😉 To each his own.

Variax 300 är i mitt tycke en ganska kass gitarr. Man får ju en bättre Squire för 2000kr.

Men det som är bra med att det säljs många begagnade variax är ju att man kan slakta dem och stoppa in variaxsystemet i en bättre gitarr.

Tycker fortfarande det är lite underligt att inte Line 6 säljer det separat. Eller iaf till andra gitarrtillverkare.

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.