Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Den här hemsidan har snart genererat lika många trådar som frågan varför demolåtarna bara blir till en massa oförståelig text 🙂

Redigerat av Pluffo
dannepop (oregistrerad)
Postat

Fantastiskt!

Hade missat detta tidigare!

:-)

Danne/

Postat (redigerat)
Den här hemsidan har snart genererat lika många trådar som frågan varför demolåtarna bara blir till en massa oförståelig text  🙂

Kan det bero på att sökfunktionen här på forum funkar ungefär lika bra som bifogade mp3-filer.

EDIT: jag sökte men hittade inte. minns inte nu vad jag sökte på. Nåja, nån nytillkommen kan ju få lite kul i alla fall.

Fan, jag tar tillbaka allt jag sagt och hävdar motsatsen 😆

Redigerat av Wernborg
  • 2 veckor senare...
Postat
Den här hemsidan har snart genererat lika många trådar som frågan varför demolåtarna bara blir till en massa oförståelig text 😕

HAHAHAHA!!!!! 😄😄😄

• 2 månader senare...
Postat (redigerat)
Guitar shred show

Äntligen! Favvo sajten är uppdaterad! En sådan här hemsida skulle jag vilja ha. :rolleyes:

Redigerat av BÄNKT
Postat
Guitar shred show

Äntligen! Favvo sajten är uppdaterad! En sådan här hemsida skulle jag vilja ha. :rolleyes:

YES!!! Äntligen. Han är ju störtskön.

Postat
Guitar shred show

YES!!! Äntligen. Han är ju störtskön.

Wörd! 😄

Postat (redigerat)

mm mycket härlig sida...

Roligast är nog dock när han får paket skickat med shred ex.... 😆 (fedex)

Redigerat av Bobogura
  • 2 veckor senare...
haze (oregistrerad)
Postat

Hehe! 😏😆

Den var ju klockren! Tack! 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.