illWill Postat 26 juli 2004 Postat 26 juli 2004 Hej! Jag funderar på att köpa in denna midiklaviatur: http://www.studiologic.net/sl-880-pro.html finns det någon insatt som kan tala om huruvida den är prisvärd och bra etc? Eller om det finns någon bättre med liknande funktioner osv? Tack William
Diwic Postat 31 juli 2004 Postat 31 juli 2004 Jag har en, sen c:a 4 år tillbaka. Å andra sidan är det den jag har, så hur den är jämfört med andra vågar jag inte svara på... Den har gått sönder i ena kortsidan, vilket beror på (förutom att jag varit klantig) en mindre smart konstruktion, som gör att den inte går att reparera enkelt. Menysystemet känns väl inte riktigt som nån höjdare, men det är väl en av de saker de sparat in på. Men tja, annars tycker jag väl ändå att den funkar rätt okej, och det känns relativt likt ett vanligt piano tycker jag. Nu har jag en JV-1010 till som generar pianoljudet, och det funkar bra. Det är väl inte riktigt som att ha en flygel i vardagsrummet, men att jag inte slängt ut den efter fyra år säger väl sitt också. (Fast jag har mina funderingar iofs...) Kort sagt: 3/5 i betyg. // David
Diwic Postat 31 juli 2004 Postat 31 juli 2004 Hm...min heter SL-880, inte SL-880 Pro. Verkar dock inte vara nån större skillnad på dem vad jag vet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.