Nybbe 84 Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Har ju varit här på forumet ett tag nu så jag tänkte det skulle va dags att berätta lite grann om mig själv 😄 Heter Jenny och är 22 år från lilla Skövde. Går just nu ett fyr-årigt program på högskolan. Min musikaliska bakgrund är inte så speciellt lång eller vad man nu ska säga. Tog pianolekktioner för ett antal år sen (i fyran), men hoppade av för de va så tråkigt. Ångrar mig nu att jag inte bara bytte instrument till gitarr 😄 Tja de va väl allt, tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Katt på avataren och flicka från Skövde... Kan det bli bättre??? Hejs och mycket välkommen hit! Öl finns i kylen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Katt på avataren och flicka från Skövde... Kan det bli bättre??? Jadå. Men hej o välkomen, Nybbe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 8 november 2006 Trådstartare Dela Postat 8 november 2006 tackar så mycket 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Tjena! Välkommen hit! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 (redigerat) Va söt du va... eller... katten.. 😄 EDIT: Välkommen förresten 🥰 Redigerat 9 november 2006 av osiris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Det gamla goda Skövde ja säger då det.. Välkommen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 (redigerat) Hej och välkommen... Ojoj vad tjejer är uppskattade här Ni är en minoritet... Redigerat 9 november 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Meeeeoow..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 9 november 2006 Trådstartare Dela Postat 9 november 2006 (redigerat) vilket mottagande en får här 🙂 Då e det väl bara att känna sig som hemma då 😉 Redigerat 14 november 2006 av Nybbe 84 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Hej hej! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Hejsan och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D.i.a Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ HEJ 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Tja, tja! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Välkommen kära du! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 ja hej, hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 välkommen 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Känn dig som hemma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 25 november 2006 Trådstartare Dela Postat 25 november 2006 (redigerat) Känn dig som hemma... Tackar 🙂 ja det ska jag göra!! Vad anser ni förresten beträffande min nya sångtext ? Göra egen musik Skulle behöva få lite feedback på den. Vore tacksam för svar 🙂 Redigerat 26 november 2006 av Nybbe 84 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 lu lu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Hej å välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.