Nybbe 84 Postat 8 november 2006 Postat 8 november 2006 Har ju varit här på forumet ett tag nu så jag tänkte det skulle va dags att berätta lite grann om mig själv 😄 Heter Jenny och är 22 år från lilla Skövde. Går just nu ett fyr-årigt program på högskolan. Min musikaliska bakgrund är inte så speciellt lång eller vad man nu ska säga. Tog pianolekktioner för ett antal år sen (i fyran), men hoppade av för de va så tråkigt. Ångrar mig nu att jag inte bara bytte instrument till gitarr 😄 Tja de va väl allt, tror jag.
Dark Of Light Postat 8 november 2006 Postat 8 november 2006 Katt på avataren och flicka från Skövde... Kan det bli bättre??? Hejs och mycket välkommen hit! Öl finns i kylen...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 november 2006 Postat 8 november 2006 Katt på avataren och flicka från Skövde... Kan det bli bättre??? Jadå. Men hej o välkomen, Nybbe.
osiris Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 (redigerat) Va söt du va... eller... katten.. 😄 EDIT: Välkommen förresten 🥰 Redigerat 9 november 2006 av osiris
ynot Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Det gamla goda Skövde ja säger då det.. Välkommen 😱
Zyan Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 (redigerat) Hej och välkommen... Ojoj vad tjejer är uppskattade här Ni är en minoritet... Redigerat 9 november 2006 av Zyan
Nybbe 84 Postat 9 november 2006 Trådstartare Postat 9 november 2006 (redigerat) vilket mottagande en får här 🙂 Då e det väl bara att känna sig som hemma då 😉 Redigerat 14 november 2006 av Nybbe 84
Nybbe 84 Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 (redigerat) Känn dig som hemma... Tackar 🙂 ja det ska jag göra!! Vad anser ni förresten beträffande min nya sångtext ? Göra egen musik Skulle behöva få lite feedback på den. Vore tacksam för svar 🙂 Redigerat 26 november 2006 av Nybbe 84
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.