Andreas Hedberg Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 I morgon mellan 18-22 arrangerar Studio tillsammans med Propellerhead Software en exklusiv kväll där du träffar professionella artister, likasinnade och kan lyssna på intressanta seminarier med internationella utbildare. Det finns nu ett fåtal platser kvar. Läs mer och anmäl er på www.studio.se/reason Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Är det några från forumet som kommer att dyka förbi? Vore skoj att veta vilka man ska hålla utkik efter. 🙂 Vi kommer nog vara där hela redaktionen tror jag. Hoppas det blir en trevlig kväll! /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 (redigerat) Jag kommer att vara där. Peff vill man inte missa. Eller möjligheten att träffa storheter från Studios redaktion. Redigerat 8 november 2006 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Jag kommer också att vara där 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Trevligt! 🙂 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naith Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Kommer att närvara. Ses där, gott folk. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Jag vill, men har inte tid.. 😉 jobba o kattvakta.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Solfeggio Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Moi kommer dit . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Två timmar kvar.. woohoo!.. Snart ses vi hörni 😎 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Fan jag vill också vara där.. 🥰 men jag har montering av kompressorer att göra.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Jag kommer nog inte att hinna itid, +15 minuter.... den där kvarten ni vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.