FredrikMikaelsson Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Det verkar som om jag inte kommer få tag i någon distributör just nu. Alla säger att det inte passar just nu, återkom senare, vi har inte tid, du har för litet bolag etc. Så det blir till att bita i det sura äpplet och försöka sälja plattan själv, främst via kommission till butikerna. Lite segt att behöva åka land o rike runt för att kränga sin platta… Men det måste väl vara fler som är i min sits? Det måste väl finnas duktiga säljare som åker runt och kan göra jobbet för mig? Är det någon som känner till var man får tag på dem? Jag har precis börjat leta men tipsa mig gärna! Hej så länge /Fred Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Köp min dieselopel! går billigt satan! 10 hundralappar bara! Sen kan du hyra in min kärring som kartläsare, hon missar garanterat inte en enda byhåla, om du nu mot förmodan vill rikta in dig mot loppisar etc. Tjohopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 8 november 2006 Trådstartare Dela Postat 8 november 2006 Köp min dieselopel! går billigt satan! 10 hundralappar bara! Sen kan du hyra in min kärring som kartläsare, hon missar garanterat inte en enda byhåla, om du nu mot förmodan vill rikta in dig mot loppisar etc. Tjohopp! 🙂 Det är lungt, man är ju poolare med Tina Turner så kartläsare är lugnt... Diselopel, var det inte den dom snodde för dig? Eller var det det du ville fast de tog den nya bilen 😉 /Fred Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Du får sätta in en annons hos Arbetsförmedlingen... "Säljare sökes. Vi erbjuder en utmaning till jobb för dig som är expert på försäljning. Lön: provision. Körkort och egen bil erfodras". Skulle säkert funka med tanke på alla andra lågliv till säljareföretag som det finns idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Kolla med http://www.klicktrack.com De tar in all musik tror jag. Visst det är bara en butik, men det är bättre än inget. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Köp min dieselopel! går billigt satan! 10 hundralappar bara! Sen kan du hyra in min kärring som kartläsare, hon missar garanterat inte en enda byhåla, om du nu mot förmodan vill rikta in dig mot loppisar etc. Tjohopp! 🙂 Det är lungt, man är ju poolare med Tina Turner så kartläsare är lugnt... Diselopel, var det inte den dom snodde för dig? Eller var det det du ville fast de tog den nya bilen 😉 /Fred Är inte hon artist? Tror att karläsertskan heter Thörner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Jag tror du får bita i det sura äpplet och göra jobbet själv, med stor energi och mycket möda kan du ev. få lite försäljning här och där,gäller att ligga i,mest säljer man ju på spelningar om man är aktivt gigande band,där man ju också bygger upp en fanbase! Att anlita någon tror jag inte på, blir ju någon sorts manager-roll och hur skall du ha råd med detta? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 8 november 2006 Trådstartare Dela Postat 8 november 2006 Nä, det är ju klart, hur fan har man råd med det? Ska ringa runt till alla mina kontakter i slutet av veckan o se om de tänker ändra sig, annars är det a bara att ge sig ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Sälj en till mig... Diggar din musik 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 8 november 2006 Trådstartare Dela Postat 8 november 2006 Sälj en till mig...Diggar din musik 😉 Japp, klart jag ska 😆 Du får komma på något gig eller så beställer du via hemsidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.