musik (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 (redigerat) Hej! Jag fick en störande lodrät linje på min 17 tums widescreen-bildskärm på min laptop en dag i höstas. Nu är de flera stycken: gula, lila, vita, gröna... Vad är detta för nåt? Går väl knappast att laga, antar jag, men vad kostar det att byta ut skärmen. Hur ska jag kunna åberopa reklamationsrätten, alltså bevisa att inte jag orsakat felen? 🙂 :musik Redigerat 7 november 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 (redigerat) Hur gammal är laptopen? Det är dyrt att byta en sådan skärm, så det är bra om det går att ta på garanti eller reklamationsrätten... Olika tillverkare har olika pixelpolicy för att betrakta sådant som garantifel, så du ska kanske också kolla hur det är med ditt märke. Redigerat 8 november 2006 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Hur gammal är laptopen? Det är dyrt att byta en sådan skärm, så det är bra om det går att ta på garanti eller reklamationsrätten...Olika tillverkare har olika pixelpolicy för att betrakta sådant som garantifel, så du ska kanske också kolla hur det är med ditt märke. ang pixelpolicyn gäller det ngn död pixel.. dell har väl tre, apple har tom. nolltolerans om jag minns rätt.. men gäller det flera linjer över skärmen kan du definitivt få antingen en ny skärm, eller få de åtgärdat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Om du inte redan kontaktat dem du köpt den av så är det hög tid att göra det nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.