Jump to content
Annons

Duger denna sång! (NU UPPDATERAD TRÅD)


lonewind

Recommended Posts

Annons
Ok, jag erkänner... Det är inget annat fel än att jag finner syntmattor grovt smaklöst... Men det är ju bara min lilla egna personliga preferens!

Vi tycker om dig fast du har fel. 😄

Aha... så du säger alltså att du skulle hata mig om jag hade rätt? Är det vad du säger?

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, jag erkänner... Det är inget annat fel än att jag finner syntmattor grovt smaklöst... Men det är ju bara min lilla egna personliga preferens!

Vi tycker om dig fast du har fel. 😄

Aha... så du säger alltså att du skulle hata mig om jag hade rätt? Är det vad du säger?

😄

Nä då skulle vi älska dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tog med hela låten nu om det är någon som är nyfiken på fortsättningen men det är fortfarande mycket kvar för mig att göra innan jag ens närmar mig färdig.

Fasen vad bra detta är! Får mig att tänka på Badly Drawn Boy, kanske är det bastuban? Gillar också den där synthen som distar, ger lite nerv och kompletterar kontran perfekt. Trist med sångdist visst (starkaste partierna). Häftigt fläskigt ljud på elgitarren men skulle nog hellre hört nåt sånt där Brothers-in-arm-Knopfler-ljud här. Det är ju i en lugnare del av låten... Flöjt- stråkpartiet vackert melodiskt men osnygga ljud. Piccolan bättre. Tycker panorereringen nu är bättre. Fina kontraster mellan lugnare och intensiva sektioner vilket ställer mycket stora krav på arr och mix men du har fingertoppskänslan och du är på god väg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...