DrivKraft Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 LÅTNAMN: FlabberWookie ARTIST/GRUPP: DrivKraft (me) GENRE: FullOn Trance LÅTLÄNGD: 0.58 KOMPOSITÖR: Anders Olofsson PRODUCENT: Anders Olofsson EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 06 FORMAT: mp3 (192 kbit/s) STORLEK: 1.34 Mb Ett parti i en låt jag jobbar med just nu. Finns "drivet" och energin där? Skit i grejer som att det delayar lite för mycket åt det ena eller det andra hållet osv! 😳 Märkte nu att det blir en gnutta ostämt på slutet kanske, jag får skylla det på min klaviatur som glappar och orkar inte gå hem igen och göra om det! 😏 Finns där Driv och Energi?
ynot Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Svaret på dein fråga är.....................Ja det finns där .. Men hade det "knorrat lite mer lite in i låte hade jag diggat det ... tony
DrivKraft Postat 9 november 2006 Trådstartare Postat 9 november 2006 Men hade det "knorrat lite mer lite in i låte hade jag diggat det ... Knorr ja, sådant kommer, be sure of that! 😎 Men knorr tycker jag inte ska vara en grund för drivet, utan mer vara en krydda i vissa partier! Kanske skulle ha specifierat bättre! 😳 Trummorna, basen och min fina ARP2600, är det en skön grund, svänger det? Allt utöver det är krydda anser jag, det är "DRIVET" jag är ute efter! 😕 Peace...
ynot Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Men... den är för kort för att fatta driven som läten bygger på . Kanske det är därför jag vill ha korr ) 😉 ) längre kommer den väl bli ge lite mera minuter skall jag svara 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.