FredrikMikaelsson Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Yes, alla Göteborgare får kolla på Kanal Lokal ikväll kl 20:00. Då visas min video där, och så pratar de lite med mig i telefon 😏 /Fred Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 (redigerat) Yes, alla Göteborgare får kolla på Kanal Lokal ikväll kl 20:00. Då visas min video där, och så pratar de lite med mig i telefon 😏 /Fred Varför Göteborg? Är inte du skåning? Du får lägga upp ett klipp från programmet på nätet 😱 Edit: Grymt att du hamna på prime-time 🥰 Redigerat 7 november 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Stad/plats: MAJORNA Helt klart Göteborgare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 (redigerat) Schysst. Dom kör nåt annat är asdåligt syntmusik med utsikt över Linnégatan alltså 😏 Redigerat 7 november 2006 av Wernborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 (redigerat) Stad/plats: MAJORNA Helt klart Göteborgare... Jag känner inte till områden i Göteborg. 😏 Edit: Men tycker att reagge´n är på skånska. Redigerat 7 november 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Skånska... så grötigt är det la inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Kul för dig, kan inte se den då jag är Stockholmare, men jag har ju redan sett den. Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Men Peps Persson gör liknande musik, och han är från skåne. Det är såpass ingrott att musiken känns skånsk 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Schysst. Dom kör nåt annat är asdåligt syntmusik med utsikt över Linnégatan alltså 😄 Hallå ja!! Det är inte den kanalen! Han pratar om Kanal Lokal (med Peter och Ingmar) och inte stillbildskanalen Öppna kanalen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Yes, alla Göteborgare får kolla på Kanal Lokal ikväll kl 20:00. Då visas min video där, och så pratar de lite med mig i telefon 😄 /Fred Görgôtt!! Då ska jag änna brôta igång mä ena bandmaskin snaat då! Komma så bare en dryg ynka temme innan sändning och tjôta om detta!... Du va mig en redi spjuver! De e la åkej om jag bandart?? 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Kul för dej! Skulle gärna kolla men har inte kanalen i fråga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 ? Får vemsomhelst vara med där? Jag menar, kan t.o.m. lilla jag skicka in ett dv-band/dvd dit? Nåt att tänka på kanske... 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Nån måste banda och lägga upp här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Ja tyvärr så har jag ju inte kanalen själv, men det ska ha börjat nu 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Fan vad de tjatar om ingenting 😏 När kommer musiken?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 NÄR?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 NU var det slut och INGEN låt!!!!!! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Jag känner tomhet 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Suttit och väntat en timme, nu ska jag gå och handla för att sen se Southend at the Sea United Football Club vs Manchester United Football Club i Carling Cup. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Shit, fan de verkar ha strukit det... Sorry till er som tittade... Undra varför... Dom ringede ju idag, sa att vi speladein, vi snackade och jag hörde hur låten drog igång. De måste väl tyckt att det inte passade eller något. Suck, då blev det inget "rampljus" denna gången heller.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Sa de uttryckligen "sänds ikväll"? Annars är väl Kanal Lokal kanalen som bandar program lite hur som helst 😉 ...och sänder samma program hur ofta som helst och när som helst. Programmet med dig kanske blir sänt först om två veckor och sju veckor framöver... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Var inspelningen idag? Då är sannolikheten hyfsad att de kör programmet en annan dag!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Kul! Vi spelade live på Kanal Lokal - Linköping i september. Kolla gärna in klippet HÄR! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 De visade den igår! Magnus Becklund från Fame var i studion o dansade till min video 😮 Tror det är repris nu på morgonen 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.