elmehed Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Vill gärna ha synpunkter! LÅTNAMN: Sökaren ARTIST/GRUPP: Casus GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 3:22 KOMPOSITÖR: Niklas Elmehed PRODUCENT: Niklas Elmehed EV. MEDVERKANDE: Katarina Elmehed, Niklas Elmehed, Hans Elmehed, Karl Larsson, Thomas Langeström och Daniel Olausson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,9 megabyte STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag http://www.casus.se
Tilly Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Rocka Willy musik kallar jag detta 🙂 Låter la bra så sätt, rösten låter bra.. Den påminner om någon annan.. Neh fan, detta var bra 😄
elmehed Postat 9 november 2006 Trådstartare Postat 9 november 2006 Rocka Willy, om du säger det så, dålig koll på vad det innebär. Tack för komplimangerna!
solus Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 (redigerat) På versen låter det lite thåström, främst textningen. På refrängen, när dialekten kommer in försvinner all likhet. Men bra är det, oavsett. Redigerat 9 november 2006 av solus
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Heh, detta blev man på gott humör av 😳
elmehed Postat 10 november 2006 Trådstartare Postat 10 november 2006 Kul att höra! Thåström är fan i mej gud, om man har en släng av hans stämma är det kalas.
AstReam Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Det här var riktigt bra, låter som något gammalt punkband har varit i farten, typ coca carola!=) Rösten är bra som fan. svårt att sätta fingret på vad jag känner igen den ifrån
Tokai Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Rätt så unket faktiskt. Inspelat 1977? Refrängen platsar nånstans på barn-tv Jag bjuderrrrrrrrrrrr upp på dans. Jissus!
elmehed Postat 13 november 2006 Trådstartare Postat 13 november 2006 Tja, man kan ju inte gilla allt man hör. Vet inte riktigt vilka barnprogram du syftar på men säg för guds skull inget illa om 1977 för då föddes jag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.