Light Head Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Vill du testa att producera våra låtar? The Last Plant - vi finns i Göteborg och har rätt många låtar på hyllan men vi saknar en producent. Vi arbetar med Cubase SX3 och mestadels hårdvarusyntar. Formen på samarbete blir vad vi gör det till. Vad har du för bakgrund? Har du producerat något tidigare? Smakprov på vår musik skickas gärna till de som är seriöst intresserade. Det finns några "exerpts" på: www.thelastplant.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Ingen som vågar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
abnormalbrain (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Jag förstår inte vad ni ska med en producent till. Musiken är ju redan inspelad och klar... kanske skulle behövas mixas lite, men för övrigt låter det väldigt bra. Vad är det ni behöver hjälp med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adama Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Jag förstår inte vad ni ska med en producent till. Musiken är ju redan inspelad och klar... kanske skulle behövas mixas lite, men för övrigt låter det väldigt bra. Vad är det ni behöver hjälp med? jag tror det är "låtarna på hyllan" som de vill använda producent till. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Tackar, äntligen lite reaktioner.... Ni kanske har rätt, det är någon som kan och vill mixa som vi är ute efter? Så jag formulerar om mig lite. Någon som vill mixa vårt material? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xarl Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 LightHead, Nu har du mail. /X Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Popwerk.com Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 HEJ Eran musik låter ju asbra redan. Har varit på SAMA dom senaste åren och har missat er helt??? Hade ni bara skivor att sälja eller uppträdde ni själva?? Kommer gärna och ser er !! Faan va bra ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Vilken stad är du i Light Head? Tycker smakproven är bra så jag kan tänka mig att kolla på era grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 8 november 2006 Trådstartare Dela Postat 8 november 2006 Bor i Göteborg.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xarl Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Light Head, Fick du mitt Mail? /X Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 9 november 2006 Trådstartare Dela Postat 9 november 2006 Light Head, Fick du mitt Mail? /X Ops, sorr xarl!! Jovisst fick jag det. Helt plötsligt så drällde det in massa som var intresserade. Kul som tusan. Hoppas att jag inte missar någon. Jag skall svara dig!! /Light Head Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 nu kom ju jag lite sent, men hade iofs vart skoj som fan o mixa.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 de e riktigt schysst musik på er sajt..!!! 😮 väldigt mkt kraftwerk-vibbar på ljuden.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.