Thimmie Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Har man pengar så är all typ av marknadsföring möjlig! http://dmwmedia.com/news/2006/11/03/buzz-w...-bling-in-album Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Fan va coolt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Folkmusiker får lägga in smörknivar av En. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 hårdrockare en popnit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 6 november 2006 Trådstartare Dela Postat 6 november 2006 Ja, och jazzmusiker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Är det så man ska få folk att köpa CD-skivor? 😎🙂 Svenska band skulle iofs. inte kasta in bling-bling i en platta. Jag ser framför mig hur nästa Bo Kaspers-platta lanseras med tävling där en av köparna får spela Färgfemman i Bingolotto och kanske vinna en Volvo S40. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 6 november 2006 Trådstartare Dela Postat 6 november 2006 Är det så man ska få folk att köpa CD-skivor? 🙂😄 Svenska band skulle iofs. inte kasta in bling-bling i en platta. Jag ser framför mig hur nästa Bo Kaspers-platta lanseras med tävling där en av köparna får spela Färgfemman i Bingolotto och kanske vinna en Volvo S40. 😄 Hahahaha! Ja, det vore väl bra?! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Folkmusiker får lägga in smörknivar av En. ja, för ett par knätofsar blir ju för stora... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Ja, och jazzmusiker? jazztobak.. that wacky-tobaccy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 6 november 2006 Trådstartare Dela Postat 6 november 2006 😆 Ja, och jazzmusiker? jazztobak.. that wacky-tobaccy Samma sak som discopulver. Fast det är en annan genre... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 😆 Ja, och jazzmusiker? jazztobak.. that wacky-tobaccy Samma sak som discopulver. Fast det är en annan genre... 😛 nästan.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Är det så man ska få folk att köpa CD-skivor? 😆 :lol: 😆 Svenska band skulle iofs. inte kasta in bling-bling i en platta. Är det inte ganska mycket Pling-Pling i svensk musik redan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Gothband kan ju lägga med ett rakblad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Man kan även lotta ut ett antal nätter med bandmedlemmar. Varav några är nitlotter vilket ökar spänningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Nej men ärligt, man borde lotta ut konsertbiljetter. Okej kanske lite snålt men... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Man kan även lotta ut ett antal nätter med bandmedlemmar. Varav några är nitlotter vilket ökar spänningen. Kan ju vara så att alla är nitlotter... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 😆 Ja, och jazzmusiker? jazztobak.. that wacky-tobaccy Haha. ... vem får popsnören? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Gothband kan ju lägga med ett rakblad. Det där var fan en bra ide, jag minns en gammal punk skiva som hade en säkerhets nål i sig, var så där lite halvcharmigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 😏 Ja, och jazzmusiker? En elvisp för att vara torrt vitsig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
browno Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Bara jag som får "kalle och chockladfabriken" vibbar? När jag tänker efter så minns jag ett avsnitt i kalle anka där farbror joakim la ner en diamant i var 100000ende flingpaket, tror jag att det var, men sen blev det fel på maskinen och i ett paket hammnade det bara diamanter. Gissa vem som fick det? - Alexander Lukas så klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.