Twilight_Zound Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Jaha... Den växer så det knakar, men fick ett mail i dag från CD WOW. Han undrade när det är tänkt att sidan ska starta upp??? 😕 Har jag missat nått här...?? Hur tycker ni den ser ut?? Twilight Zound Är ute efter tankar/åsikter och feedback...INTE KUNDER!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Fortsätt att fylla på med saker. Skulle va kul om du skrev lite artiklar tipps och trix om hur du jobbar med pluggarna/programmen du säljer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Kan det vara adressen han syftar på http://www.twilightzound.smyr.net/ att han uppfattar den som temporär och kanske förväntar sig en trebokstavig se eller com. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Hej, den ser bra mycket bättre ut än tidigare! Lite problem med css-positioneringen i menyn där bara (safari). Jag vet inte vad han menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 6 november 2006 Trådstartare Dela Postat 6 november 2006 Ok...Låter bra... Tipps och trix ang pluggarna kan vara en bra idé.. Har haft en mycket bra support via cdwow och har löst det mesta. Efter lite disskusioner ang sidan har vi kommet fram till att den är alldeles utomordentlig. Det enda som saknas är fler produkter.. css positioneringen?? Är inte riktigt hemma där 😆😄 Har nog fipplat sönder koden totalt... I dom första försöken med valideringen gick det åt skogen helt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 jag tycker desginen är jobbig, och påfrestande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 jag tycker desginen är jobbig, och påfrestande. Okej... På vilket sätt? Några specifika detaljer som är påfrestande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 Hepp... Nu fick jag in en räknare som bara kör efter unika besökare. Ska alltså INTE gå att manipulera...Men jag vet inte riktigt om den funkar som den ska... Så ÄN en gång ber jag om hjälp. Bara klicka in på sidan sen kan ni stänga ner igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Vad är syftet med hemsidan egentligen? Är det en ren försäljningssite? Tycker inte det är speciellt tydligt vad du håller på med. "Hej, här kan du köpa program, lyssna på musik, läsa om armed assault och donera pengar till mig" Frågan som dyker upp: Vad är egentligen twilight sound? Vad är tanken med hemsidan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Då går jag in och hettuppdaterar så får vi se vad som händer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Vad är syftet med hemsidan egentligen? Är det en ren försäljningssite? Tycker inte det är speciellt tydligt vad du håller på med. "Hej, här kan du köpa program, lyssna på musik, läsa om armed assault och donera pengar till mig" Frågan som dyker upp: Vad är egentligen twilight sound? Vad är tanken med hemsidan? Håller med om ovanstående... vad är meningen egentligen? Inte särskilt informativt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 (redigerat) Hmmm...Ok Inte särskilt informativ i presentationen då... Tanken är en multifunktionell Hemsida med lite allt möjligt på. MEN med tyngdpunkten på säljavdelningen och musikavdelningen... PS: Änsålängen bara 12 besökare... Hmmm. Tror jag får dra till nått drastiskt för att locka besökare... Redigerat 11 november 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 En lite bump... Tog till mig av avsaknaden av information på förstasidan. Har klottrat om den lite. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.