adrian Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Hej allesammans. Adrian heter jag och är en grabb på 20 år. Spelar gitarr och piano och skriver texter. Använder mig bara av Guitar pro 5 för att tabba låtarna mina. Huvudinriktningen är väl folkrock och ballader. Spelar dock gärna powermetal och dylikt också, dock skriver jag inte såna låtar själv. Jaja, skulle bara säga hej och nu är det gjort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 5 november 2006 Dela Postat 5 november 2006 Hej hej! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Hej, hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Hej & välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 tjenna å välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Hejsan...och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Hejs och välkommen hit Adrian! Öl finns i kylen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adrian Postat 6 november 2006 Trådstartare Dela Postat 6 november 2006 (redigerat) Men rackarns sicket välkomnande! Att folk hälsar en välkommen struntar jag i, men att det bjuds på öl uppskattas 🙂🙂 Redigerat 6 november 2006 av adrian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Men rackarns sicket välkomnande! Att folk hälsar en välkommen struntar jag i Dra åt helvete då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
intothesea Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Jamensåhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Ovälkommen då o någon öl får du inte 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Men rackarns sicket välkomnande! Att folk hälsar en välkommen struntar jag i Dra åt helvete då. Hepp... 😄 Att han äro överväldigad spelar mindre roll 😎 Tjena Adrian...... Var det inte så Rockys tjej hette....Är du oxå en tjej 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Men rackarns sicket välkomnande! Att folk hälsar en välkommen struntar jag i Dra åt helvete då. Haha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adrian Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Men rackarns sicket välkomnande! Att folk hälsar en välkommen struntar jag i Dra åt helvete då. 😄 jag har ju hittat hit. nämen alltid trevligt att bli hälsad välkommen. Men det går ju inte upp mot att bli bjuden på öl... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adrian Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Tjena Adrian...... Var det inte så Rockys tjej hette....Är du oxå en tjej 🙂 hej du. ledsen att göra dig besviken, är inte det minsta flickaktig. så du får nog leta dig ut på krogen och ragga istället 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Välkommen hit! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Men rackarns sicket välkomnande! Att folk hälsar en välkommen struntar jag i Dra åt helvete då. 😄 jag har ju hittat hit. nämen alltid trevligt att bli hälsad välkommen. Men det går ju inte upp mot att bli bjuden på öl... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Tja, tja! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.