Jump to content
Annons

Deleted......

P-O

Recommended Posts

Annons

Ja, du värkligen lekt med ackorder och toner. Det tycker jag om, men inte när det blir för mycke. Sen kör du rätt hårt med arp på basen va?

Men jag forstår låten. Fortsätt jobba med den. Jag vill se hur du utväcklar detta!

Dela på andra sajter

Min genre.... 🙂

Men denna är inte så bra gjord...

Utgå gärna från arpbasen. MEN latja INTE med lead i samma preset

som den. Låter INTE bra..

Lite för mycket snea accord... 😳 hmm fattar knappt

själv vad jag skrev. Nåja..

Skön grund att stå på annars...

Keep it rolling... 😎

Dela på andra sajter

Gillar basen men tycker inte att du ska köra upp den på högre toner som du gör. Känns väldigt exprimential och inte som synth musik ska låta tycker jag. Är inte inne på gernen mycket men jag tycker inte att det låter som synth musik jag har hört innan. Som andra har sagt känns det som ett långt intro. 😳

Dela på andra sajter

Tack för era kommentarer alla! :rolleyes: Kanske precis lätttillgänglig musik en annan

oftast gör men denna är nog betydligt mer lättlyssnad. Skönt att jag inte blev helt sågad av er alla.

Använder dessa softsynthar till låten Lin Plug Albino 3, CronoX 3 Sample Synthesizer, Spectrasonics Stylus RMX, Karma synthFX, Native Absynth 4.

Jag är dålig det här med stilar och annat man delar in musiken hur som helst synth

är det ändå men en annan typ av mer dystrare musik vad man nu ska kalla det.

Gillar det men det behöver jobbas mer med den till färdig låt.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.