Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!!!

Undrar hur pass bra detta kort är? Siktar mot en beg. kort

Har tröttnat på mitt skit SB1024=)

Vad finns det annars för alternativ??

Annons
Postat

E mer eller mindre samma sak som Audiophile 24/96 från M-Audio och är absolut något att ha. Bra ljud och låg latency. Vill du ha många in- och utgångar e det kanske inte rätt kort.

Hmm...andra alternativ i samma prisklass e som sagt Audiophile...kommer inte på några fler just nu

Postat

ok...nej det e typ bara min gura å lite pluggar=)

Blir som sagt att jag köper ett beg.

Vad kan man tänkas ge för ett sådant kort beg.???Med och utan front?

• 4 veckor senare...
Postat

Någon som har erfarenhet av TerraTecs DMX Xfire 1024, dvs. föregångaren till DMX 6 Fire som säljs nu? Jag ska sätta upp en liten hemmastudio i källaren och har kommit över ett Xfire 1024. Funkar det överhuvudtaget, eller skall jag börja leta pengar till ett annat? Det är ju inte så mycket bevänt med ingångar/utgångar på det, men det går ju att lösa...

• 3 veckor senare...
Postat
😲 DMX 6fire är en bra kort, har en själv å har inte haft något problem med den.
Carlos (oregistrerad)
Postat
är dmx 6 fire nåt att ha?

Nej, jag har själv det och ahr haft mycket problem med audio ( midi funkar dock utmärkt), köp ett audiophile 2496 i stället det är dessutom billigare!

Carlos (oregistrerad)
Postat (redigerat)

är dmx 6 fire nåt att ha?

Nej, jag har själv det och ahr haft mycket problem med audio ( midi funkar dock utmärkt), köp ett audiophile 2496 i stället det är dessutom billigare!

sorry blev ett inlägg för mycket!

Redigerat av Carlos

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.