Kenta K Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Blue Planet ARTIST/GRUPP: Kenneth F GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 05:24 KOMPOSITÖR: Kenneth F PRODUCENT: Kenneth F INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 13.7Mb (Vet att den är stor) STATUS: In Tha MIXAH En ny låt från Kenneth F ! 😆😳😆 Denna låt har jag fått inspiration till att göra genom att jag lyssnade genom brorsans gamla skivor med musik han har gjort. Låten han spelar heter också Blue Planet, och detta är min tolkning av brorsans låt i trance version. Altså min tolkning. Ingen Cover av hans låt elle så. 😎 Säg vad ni tycker så blir jag glad, och vill gära mera musik!!!! 😄 Låtlänk: Kenneth F - Blue Planet Redigerat 4 november 2006 av Kenta K
Kenta K Postat 4 november 2006 Trådstartare Postat 4 november 2006 Och vad heter brorsan då 😳 Hehe, Svein G Forland. Han spelar "keybord" musik 😆
Twilight_Zound Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Ok... Lyssnar........................................................................ 😳
Twilight_Zound Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Asskön arplead Padlåt i mitt absoluta tycke.....NICE Lite medioker bas (lite väl soft kanske) Virveln blir lite lost....Försvinner i mängden typ 4-5 😳
Tilly Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Då ska vi se.. Skönt gung i början, gillar trycket! Sen när dom där arpeggiatorerna kommer in (det är det va?) så ger det en skön och harmonisk känsla.. Nu börjar en synthslinga filtreras upp, låter spännande! Oh nu kom breaket.. Skönt! Nice låt som ger en skön känsla! Mkt bra! 😉 Kanske är lite, bara lite för mkt bas?
Kenta K Postat 5 november 2006 Trådstartare Postat 5 november 2006 Twilight_Zound: Först vill jag tacka för kritik! 😳 Arpleaden har jag fått fram med o lägga två ljud på varandra. Det ena ljudet ligger ARP i Vanguard o hackar up ljudet. Det andra ljudet är inte arp på. Det bara "flyter" som vanligt. Dokk flyter tonerna mellan varandra, så att det får den effekten som du hör. Kommer fan inte på vad det heter nu. Hehe. . . Skal kolla up basen, och virveln! 😳😳 Soundborn: YO BRO! 😳 Tackar för kritik från din sida! Ingen kritik är som din kritik! 😳 Du har nog rätt i att det är för mycke bas. Bara mina högtalare som är fuc**** och då kan jag inte riktigt höra dom där små detaljerna. MÅSTE HA NYA! 😆 Kan lägga till att det inte är en enda arpeggiator i låten förutom arp i vanguard som "hackar" up ljudet på den ena padden och det ena leadljudet. Annars är allt byggt från början i pianoroll. 😳
Danabacken Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Jag tycker låten är för luftig, i mixen. Alldeles för luftig! Mycket diskant, mycket bas. Jag vill ha mycket hårdare ljud, mer punch! Som låt funkar den finfint. Snygga melodier. 😄
Kenta K Postat 10 november 2006 Trådstartare Postat 10 november 2006 Jag tycker låten är för luftig, i mixen. Alldeles för luftig! Mycket diskant, mycket bas. Jag vill ha mycket hårdare ljud, mer punch! Som låt funkar den finfint. Snygga melodier. 🙂 Tackar för comment ! Skal se över det! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.