Sonnert Postat 25 juli 2004 Postat 25 juli 2004 hej. när jag pillar och renderar med Amplitube kan jag inte få original-ljudet i samplingen att försvinna. jag hör altså disten OCH grundljudet 50/50, och någon dry-/wet-ratt finner jag ingenstans. går det att lösa? Jag kör wavelab
VacUm Postat 25 juli 2004 Postat 25 juli 2004 Låter som det är wavelab som det är strul med. Amplitube skickar vidare endast den processade signalen. Leta i wavelab-menyerna och inte i amplitube.
Sonnert Postat 25 juli 2004 Trådstartare Postat 25 juli 2004 hmm jo jag har kikat runt ganska mycket nu i wavelab, men jag finner inget. kanske måste man köra pluggen i cubase eller liknande för att kunna döda original-ljudet. någon som har fler tips?
Sonnert Postat 29 juli 2004 Trådstartare Postat 29 juli 2004 det va i wavelab felet låg. jag kan inte påstå att jag löste det, men när jag prövade pluggen i "Renoise" funkade den felfritt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.