ynot Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 jo man undrar har alla metal killar 50 i iq för texterna till de mesta slaqgdängar hevymetalen får en att undra vill vi verkligen bara onanera?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D.i.a Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 jo man undrar har alla metal killar 50 i iq för texterna till de mesta slaqgdängar hevymetalen får en att undra vill vi verkligen bara onanera?? ehhh uhhmmm but i like to föööök ehhh 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 hmmmm 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 3 november 2006 Trådstartare Dela Postat 3 november 2006 jo man undrar har alla metal killar 50 i iq för texterna till de mesta slaqgdängar hevymetalen får en att undra vill vi verkligen bara onanera?? ja mien visst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 Hej! Ah jag fattar! Frågan är krångligt formulerad för att de med IQ under 50 inte ska förstå den! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 3 november 2006 Trådstartare Dela Postat 3 november 2006 Hej! Ah jag fattar! Frågan är krångligt formulerad för att de med IQ under 50 inte ska förstå den! 😳 japp angarna o vetete du vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 Du lyssnar på fel metal helt enkelt! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 4 november 2006 Trådstartare Dela Postat 4 november 2006 Du lyssnar på fel metal helt enkelt! 😆 lyssnar inte på metal har bara förutfattade meningar sådär på prov liksom 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Jag har förstått att det finns två sorters metal, organisk maskinmetal som egentligen är en utveckling av jazzen, och svulstometal som egentligen är en utveckling av opera. Inte för att jag gillar speciellt mycket att lyssna på någon av dem, men den tidigare varianten är iaf mindre störtlöjlig. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.