HoboRec Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Jag är prenumenant, men jag har inte fått senaste numret hem i lådan. Vet inte om det beror på att jag betalade in senaste prenumenationsavgiften väldigt sent. Men hur ordnar jag det i så fall?
DrHans Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Jag är prenumenant, men jag har inte fått senaste numret hem i lådan. Vet inte om det beror på att jag betalade in senaste prenumenationsavgiften väldigt sent. Men hur ordnar jag det i så fall? Köper den i kiosken. Skriver hotbrev till Olsberg.
Linus Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Alltid när det gäller prenumerationsärenden, ta kontakt med prenumerationsavdelningen direkt på telefon 08-453 61 00 eller kundservice@idg.se (den gamla adressen pren@idg.se fungerar också). Tyvärr kan inte kundtjänsten läsa alla trådar här och kan besvara specifika frågor när de dyker upp. Hoppas på förståelse, .björn. 🙂
HoboRec Postat 2 november 2006 Trådstartare Postat 2 november 2006 Klart... i min kännsla av uppgivelse så glömde jag självfallet söka forumet... Tack linus.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.